סמוטריץ’ על נאומי ההסתה: אנשים חולים במחלת שנאה ממארת. די!

יו"ר הציונות הדתית על נאומי ההסתה של השמאל מהימים האחרונים: "זה הרגע שבו אסור לשתוק. שבו כל אזרח בישראל, מנשיא המדינה ועד אחרון האזרחים, צריך לומר די. לגנות ולהסתייג. כי שתיקה כמוה כהודאה"
חרדים 10
י"ח סיון התשפ"ד / 24.06.2024 12:01

כל השנים יש בישראל ימין ושמאל, דתיים וחילונים, וזה הכי טבעי בעולם. התקבצנו מארבע קצוות תבל אחרי 2000 שנות גלות ונדידות והגענו עם דעות שונות וערכים שונים וגישות שונות, איך להתמודד עם אתגרים שהמדינה היהודית היחידה בעולם מתמודדת איתם.

זה טוב ויפה, ככה זה בדמוקרטיה חיה ותוססת וככה זה צריך להימשך.

אבל יש קבוצה קטנה, קטנה מאוד, של אנשים חולים במחלת שנאה ממארת שמאיימים להטביע את כולנו. קומץ שבעבר היה נשלח להסתכלות וזוכה להתעלמות ובעיקר לרחמים, והיום יש מי שמנסים לנרמל בהרבה מאוד כסף ותקשורת חסרת אחריות.

כל אזרח במדינת ישראל צריך להסתכל על הסרטון הזה, שפרסם ישי פרידמן בערוץ 14, ולשאול את עצמו מה לו ולזה. אני מניח שהרוב המוחלט של כולנו, מימין ומשמאל, מסתייג מזה בכל פה.

..

יש לנו אחים ולוחמים שמחרפים את נפשם בעזה ובגבול הצפון ברגעים הללו ממש. יש בקרבנו משפחות שהקריבו עבורנו את היקר להם ביותר. יש לנו חטופים שנמקים במנהרות חמאס ויש משפחות שמחכות להם בדאגה וגעגוע. יש לנו אזרחים בצפון ובדרום שעוד לא חזרו הביתה. יש לנו מחויבות עמוקה לשמור על הביחד שלנו למענם, למען הניצחון, למען הקיום והביטחון שלנו, למען עתיד ילדינו.

ויש לנו אויבים שמסתכלים, מחייכים ומחככים ידיים בהנאה. ואנחנו חייבים למחוק להם את החיוך מהפנים.

זה הרגע שבו אסור לשתוק. שבו כל אזרח בישראל, מנשיא המדינה ועד אחרון האזרחים, צריך לומר די. לגנות ולהסתייג. כי שתיקה כמוה כהודאה.

רק יחד ננצח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות