יעקב וידר הגיש 1007 הסתייגויות נגד התקציב וחברי המועצה התחננו: די!

חבר המועצה הלוחמני הגיש 1007 הסתייגויות על התקציב שעלה הערב להצבעה במועצת בני ברק • "כשנהיה מאוחר, הם התחילו להתחנן שאסיר ההסתייגויות שהגשתי. הסכמתי בתנאי אחד - שיעצרו את העברות הכספים ל'שוחטים'..." • " אמשיך להיאבק כדי להציל את כספי התושבים מידי העסקנים"
אריה ריבקינד
י"ח סיון התשפ"ד / 24.06.2024 01:44

מועצת העיר בני ברק דנה הערב (ראשון) בבקשת ראש העיר חנוך זייברט, לאשר את תקציב העירייה לשנת 2024 על סך יותר מ-2 מיליארד ש”ח.

זהו תקציב גבוה המאשש את היותה של עיריית בני ברק אחת מהעיריות העשירות ביותר בישראל.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד, הגיש 1007 הסתייגויות נגד “התקציב הנורא”, כלשונו, והבטיח כי בכוונתו “לעשות הכל כדי לעכב את התקציב הרע שהעסקנים מתכוונים לאשר על חשבון תושבי בני ברק”.

על פי החוק, ראש העיר מחויב לעלות להצבעה כל סעיף וסעיף בהסתייגויות שהגיש וידר, וכתוצאה מכך ישיבת המועצה ארכה זמן ממושך.

יעקב וידר אמר הערב, לאחר ישיבת המועצה הסוערת על התקציב העירוני: “סיימנו את ישיבת התקציב הארוכה בתולדות בני ברק. העסקנים היו בטוחים שיצליחו לאשר בקלות העברה של שני מיליארד שקלים מכספי תושבי ברק – ונכשלו.

“אני הייתי היחיד שהפריע להם. במשך שעות ארוכות הם נאלצו להצביע שוב ושוב על אותם סעיפים והזיעו כשדרשתי מהם להסביר לאן בדיוק הולך הכסף.

“כשנהיה מאוחר מאוד, הם התחילו להתחנן שאסיר את ההסתייגויות שהגשתי, אך אני הודעתי שאני ותושבי בני ברק מסכימים, אבל בתנאי אחד – שיעצרו את העברות הכספים ל’שוחטים’ ול’חגיגות’ ויחזירו את הכספים הללו לתושבי בני ברק שמהם הם נגזלו”.

וידר הוסיף וסיפר: “הם לא היו מוכנים לוותר אפילו על זה, למרות שלא הצליחו להסביר מי אלו ‘השוחטים’ ולמה תושבי בני ברק נאלצים לשלם להם שכר?! לכן הם נאלצו להצביע עד אחרון ההסתייגויות…. אמשיך להיאבק כדי להציל את כספי תושבי העיר מידי העסקנים”.

יצוין, כי סעיף ‘שוחטים ומשגיחים’ בתקציב העירייה הוא 8.3 מיליון שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות