כך אותר על גופת מחבל נוח’בה תג השם של השוטר שנפל בקרב ברעים

תג השם של השוטר רס"ר שי אל קנפו הי"ד, שנפל ב-7 באוקטובר בקרב ברעים הוחזר למשפחתו בסוף השבוע • הבוקר מפרסמת המשטרה כיצד אותר התג על גופת מחבל נוח'בה
חיים טוויל
י"ז סיון התשפ"ד / 23.06.2024 11:16

בסוף השבוע, במעמד סגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי, העניק מפקד המחוז הדרומי,  ניצב אמיר כהן, את תג השם של השוטר הגיבור שי אל קנפו הי”ד לבני משפחתו – שהודו למפקדיו וחבריו על הליווי, העזרה והסיוע התמידי מיום נפילתו.

מפקד המחוז אמר במעמד: “שמו של שי אל קנפו ז”ל ייחתם בדפי הגבורה של מלחמת ‘חרבות ברזל’ ושלנו במשטרת ישראל”.

השוטר רס”ר שי אל קנפו הי”ד שירת כסייר בתחנת העיירות של מרחב הנגב.

ב-7 באוקטובר עבד בשכר, יחד עם מפקדו הישיר פקד אנדריי פושיבאי הי”ד, במסיבה ברעים. עם פרוץ המתקפה לעבר מדינת ישראל, השוטרים שי אל ואנדריי  חילצו אזרחים רבים שהשתתפו במסיבה ברעים, לחמו בגבורה תוך חילופי אש מול מחבלי החמאס, הצילו חיי אדם רבים וחרפו את נפשם למען המדינה ועם ישראל.

פקד שמואל אשכנזי, המשרת במילואים כמ”פ תחנת איסוף נתוני האויב בגדוד היק”פ, יח’ קבורה פיקודית, של פיקוד הדרום, סיפר כיצד אותר את התג:

“כחלק מתפקידי הפלוגה במילואים אנו אחראים על זיכוי גופות המחבלים המאוחסנים במיכלי הקפאה, ובתוך כך מבצעים חיפוש על כל גופה וגופה לאיתור חומרי מודיעין ורכוש שנבזז מתושבי העוטף ומהנרצחים. במהלך חיפוש על אחת הגופות, בתוך בגדיו, אותר תג השם של השוטר ‘שי אל קנפו’.

“בנוסף, אותר רכוש רב שנבזז, כספים רבים, תכשיטים, תעודות אישיות וכל דבר שהיה ניתן לבזוז”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות