האב השכול במסר ללוחמים בעזה: תמשיכו בכל הכח, רק ביחד ננצח

המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, אביו של רב-סמל במיל' עומר סמדג'ה הי"ד, שלח מסר מחזק ללוחמים בעזה: "הבן שלנו עומר סמדג׳ה יהיה זכרו ברוך נפל בזמן הגנה על מדינת ישראל. חטיבת אלכסנדרוני מחזקים אתכם, אוהבים אתכם ותומכים בלחימה המוצדקת"
חרדים 10
י"ז סיון התשפ"ד / 23.06.2024 10:10

המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג’ודו אורן סמדג’ה, אביו של רב-סמל במיל’ עומר סמדג’ה הי”ד, שנפל בסוף השבוע מירי פצמ”רים לעבר מסדרון נצרים, ביקש הבוקר (ראשון) להעביר מסר של חיזוק ללוחמים.

סמדג’ה העביר מסר ללוחמי חטיבת אלכסנדרוני בה שירת בנו. “הבן שלנו עומר סמדג׳ה יהיה זכרו ברוך נפל בזמן הגנה על מדינת ישראל”, כתב אורן.

המסר של אורן הוא להמשיך את הלחימה בכל הכח. “חטיבת אלכסנדרוני מחזקים אתכם, תמשיכו בכל הכח, אוהבים אתכם ותומכים בלחימה המוצדקת. רק ביחד ננצח, עם ישראל חי”.

בהלוויה ביום שישי השמיע אורן חיזוק ללוחמים: “פה מהמקום הזה אני אומר לכם החיילים – תרימו את הראש, תמשיכו כמה שיותר חזק, תמשיכו להגביר ואל תעצרו עד שננצח. זה המסר שלי לכל מי שנמצא בלחימה הזו. עם ישראל חי”.

סמדג’ה האב קיבל את הבשורה הקשה על נפילת בנו ביום הולדתו. שעות לפני שהתבשר על נפילת בנו הודה אורן לכל מי שבירך אותו ליום הולדתו ואיחל בפוסט שפרסם לחזרתם של הלוחמים בשלום לביתם.

“תודה לכל המברכים, אמן כולם יחזרו הביתה, עם ישראל חי”, כתב אורן.

בתקרית  במסדרון נצרים נפל גם רס”ל במיל’ סעדיה דרעי הי”ד, בן 27 מתל אביב, אברך בישיבת יפו, ובנם של חיים וללי מעלי.

הוא היה נשוי לרחלי ואבא לשני ילדים קטנים: הללי בת שנתיים וינון בן שנה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות