התגובה החריפה של ח”כ אלמוג כהן לפעילת מחאה: “אישה חסרת חיים”

אלמוג כהן, שנלחם במחבלים שהגיעו לאופקים ב-7 באוקטובר, יצא להתאוורר עם משפחתו במלון, בהמלצת המטפלת של בנותיו • כשפעילת מחאת השמאל קראה לבוא להפגין נגדו - הוא לא נותר חייב: "אישה חסרת גבולות. לא יודע אם יש לך ילדים, אבל אני מקווה שלא"
חרדים 10
י"ז סיון התשפ"ד / 23.06.2024 02:00

פעילת מחאות השמאל נגד הממשלה נאווה רוזוליו הפיצה ברשת החברתית תמונה של חבר הכנסת אלמוג כהן כשהוא שוחה בבריכה עם בתו הקטנה בחופשה משפחתית בעיר אילת – וקראה למפגיני השמאל להגיע למלון ולמחות נגדו.

“יש ח”כים מנותקים שנהנים ממנעמי השלטון, ונופשים להם בכיף במלונות מבחירה”, כתבה רוזוליו וקראה: “בואו לשאול את ח”כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה כהניסטית, אם נעים לו להשתכשך בבריכה, בזמן שהחטופים משתכשכים במי ביוב במנהרות בעזה, אם הם בכלל עדיין בחיים”.

היא הוסיפה בקשה לצלם ולהעביר “תיעודים מהביקורת שתטיחו בח״כ המנותק” –  והעבירה מסר: “ידע כל משת”פ של ממשלת הטבח, ההפקרה, הביזה, ההשתמטות והחורבן האכזרית והפושעת: זעם העם ירדוף אתכם לכל מקום, עד שתעופו הביתה!”

הפוסט של רוזוליו גרר תגובות רבות וזעם, לא רק מצד תומכיו של ח”כ כהן, אלא גם ממצד גולשים רבים שטענו כי מדובר בחציית קו אדום.

ח”כ כהן הגיב בחריפות והזכיר את העובדה שילדיו מתמודדים עם טראומה מהשבעה באוקטובר, בזמן שהוא יצא להילחם במחבלים שחדרו לאופקים.

“היי נאווה חסרת החיים”, פתח כהן את תגובתו. “אם מישהו מהפנסיונרים שלכם היה מעז לצלם או להטריד את ילדיי (קטינים) הוא היה נעצר, ואם ארגיש מאויים ואצטרך להגן על עצמי או ילדיי אגן עליהם גם אם זה כרוך בכמה שיניים תותבות שהיו עפות באוויר” –  עקץ את פעילי המחאה.

הוא הוסיף: “לא היה לי זמן או רצון להסביר להם שאלו ילדים שמטופלים מאז ה-7.10. ואת הרגרסיה הנזק הנפשי והמשמעויות שחבורת ההזויים שלך יגרמו לילדים שנמצאים בטראומה שידעו שאביהם יצא להילחם”.

לסיום כתב: “אישה חסרת גבולות. לא יודע אם יש לך ילדים, אבל אני מקווה שלא”.

בתגובה לאחד הגולשים הסביר כהן בהרחבה יותר מדוע נסע עם בנותיו למלון: “המחבלים היו ממש קרוב, וכל השעות הללו הן ידעו שאני בחוץ (אפילו הייתה שמועה שראו את הגופה שלי וזה הגיע גם אליהן ואל אשתי). הן מטופלות כבר תקופה ארוכה, אבל בחודש האחרון שתיהן ברגרסיה (סיוטים וכו’), אז המטפלת המליצה להוציא אותן להתאוורר. אני סבלתי שם בכל מקרה, לא אוהב בתי מלון. מעדיף את הבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות