“מפחדים ממני, רקחו קומבינה”: וידר עתר לבית משפט נגד חנוך זייברט

 יעקב וידר, חבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד, עתר לבית המשפט נגד חנוך זייברט על הדרתו מהוועדות החשובות בעירייה • "העסקנים עברו על החוק בקומבינה מסריחה בכדי למנוע פיקוח ובקרה בוועדות העירייה החשובות"
אריה ריבקינד
י"ז סיון התשפ"ד / 23.06.2024 00:14

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר הליכוד בעיר, עתר לבית המשפט בתל אביב  נגד חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק – בטענה כי בוצעה יחד עם סיעת עץ, “קומבינה” כהגדרתו, הנוגדת את החוק – במטרה למנוע את חברותו של וידר בוועדות העירוניות החשובות.

לבשורה הזו תושבי שכונת רמות בירושלים חיכו הרבה זמן

לפי חבר המועצה הלוחמני מהליכוד, המהלך של העירייה שמותיר אותו מחוץ לוועדות יאפשר קבלת החלטות באופן חופשי, מבלי שיתקיים כל פיקוח ובקרה בוועדות המרכזיות – בהן יש חשד גבוה, כפי שנכתב בעתירה שהוגשה לבית המשפט, לאי סדרים ושחיתות.

מדובר בוועדות משנה לתכנון ובניה, כספים, מכרזים, תחבורה, מינוי בכירים, הנחות בארנונה, חברה הכלכלית ועוד.

העתירה המנהלית הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ומיוצגת על ידי עו”ד נתנאל רוזנשטיין.

אל העתירה צורפו הוכחות רבות, כי חבר המועצה מנחם כרמל וסיעת ‘עץ’ של ‘הפלג הירושלמי’ מתחזים במכוון לאופוזיציה, בעוד שמתקיים בינם לבין ראש העיר זייברט שיתוף פעולה מלא, וכי הם הוצבו בוועדות כנציגי האופוזיציה – בניגוד לחוק.

יעקב וידר אמר לאחר הגשת העתירה: “עסקני עיריית בני ברק מאוד-מאוד מפחדים שאני אגלה מה בדיוק הם מעוללים בשקט בוועדות העירייה, בלי שאף אחד יודע, ולכן לא התאפקו ורקחו את הקומבינה המסריחה”.

וידר הוסיף, כי  עתר לבית המשפט בשם תושבי בני ברק – “בדרישה לבטל את הקומבינה של העסקנים ולקבוע שבכל ועדה ישב באופן קבוע נציג נאמן של תושבי בני ברק שבאמת יבדוק מה העסקנים עושים עם הכסף של כולנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות