רס”ל במיל’ גרוס מלכיה הי”ד בן 25 מהישוב סוסיא נפל ברפיח

מלכיה הי"ד, שנפל בתאונה מבצעית בטנק ברפיח, הועלה מדרגת סמ"ר במיל' לדרגת רס"ל במיל' לאחר מותו • מניין חללי צה"ל במלחמה עלה ל-665
חיים טוויל
י"ז סיון התשפ"ד / 22.06.2024 23:00

רס”ל מיל׳ גרוס מלכיה הי”ד, בן 25 מהישוב סוסיא בהר חברון, לוחם בגדוד השריון 9212, חטיבת ׳אגרוף הברזל׳, נפל  בדרום רצועת עזה.

לבשורה הזו תושבי שכונת רמות בירושלים חיכו הרבה זמן

מלכיה, תלמיד בשיעור ז’ בישיבת אור עציון, נפל בתאונה מבצעית בטנק ברפיח.

האירוע בחקירה.

מלכיה הוא החלל הרביעי מסוסיא במלחמה.

מלכיה הועלה מדרגת סמ”ר במיל’ לדרגת רס”ל במיל’ לאחר מותו.

הוא החייל ה-313 שנפל מתחילת התמרון הקרקעי. בכך עלה מניין חללי צה”ל במלחמה ל-665.

ראש המועצה האיזורית הר חברון, אלירם אזולאי: “תושבי המועצה מרכינים ראש בעצב וכאב רב עם היוודע הבשורה הקשה על נפילתו ברפיח של מלכיה גרוס, בן 25 מסוסיא, לוחם בחטיבת שריון 205 אגרוף הברזל. מלכיה הוא החלל הרביעי מהישוב סוסיא.

“מלכיה סיים לימודי הוראת מתמטיקה, תוך כדי לימודיו לימד והיה אהוב על תלמידיו. אהב את הבריות, טוב לב. תמיד הסתובב עם ספר ביד. בשעה קשה זו נבקש לחבק ולחזק את משפחת גרוס ואת קהילת סוסיא כולה ולהשתתף בצערה העמוק. יהי זכרו ברוך”.

השר בצלאל סמוטריץ’ ספד: “שבוע שנפתח בבשורה קשה על נפילתו של גיבור. מלכיה גרוס הי”ד נפל בקרב בעזה במלחמה צודקת שעם ישראל יצא אליה עם מטרה אחת – לנצח. ליבי עם משפחתו ברגעים הכואבים ביותר עלי אדמות. עם ישראל מחזק אתכם ושולח חיבוק גדול. בע”ה יחד נילחם ויחד ננצח”.

בתקופה האחרונה הלחימה מתמקדת בדרום רצועת עזה ובפרט ברפיח. בצה”ל מעריכים כי פירוק חטיבת רפיח לא ייארך עוד זמן רב, והשלמתו תאפשר מעבר לשלב השלישי במערכה – בכל הרצועה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות