אלמוג שחולץ נאם לראשונה: “מודה לעם ישראל שקיבל אותי ככה”

שבועיים אחרי שחולץ משבי חמאס בעזה, אלמוג מאיר ג'אן דיבר לראשונה בפומבי: "תודה על החיבוק החם הזה שלא קיבלתי כל כך הרבה זמן" • "אני רוצה שכולם יחזרו למשפחות שלהם, ושנחזור להיות מאוחדים ועם אחד"
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"ד / 21.06.2024 14:03

אלמוג מאיר ז’אן, שחולץ לפני שבועיים ב’מבצע ארנון’ ההירואי בעזה, התבטא היום (שישי) לראשונה בפומבי – במפגש שערכו לו החברים באור יהודה.

המפגש נערך בעזרת עיריית אור יהודה, ובו השתתף גם הזמר אושר כהן ששר לכבודו.

“תודה שבאתם”, אמר אלמוג. “אני רוצה להגיד לכל עם ישראל, תודה שקיבלתם אותי ככה חזרה בארץ שלי. אתם כולכם מדהימים, עם כל המאבק וכל הטירוף הזה מאז שהגעתי. תודה על החיבוק החם הזה שלא קיבלתי כל כך הרבה זמן.

“לצבא שלנו, שאני חייב לפרגן לו ולהגיד שזה הצבא הכי חזק שיש, באמת שאין לי מילים”.

הוא הוסיף: “דבר אחרון, אני רוצה להגיד לממשלה שלי – אני רוצה לאחל, וזו המשאלה שלי בכל יום, שכל החטופים יחזרו.  כמו שאני חזרתי, אני רוצה שכולם יחזרו למשפחות שלהם, ושנחזור להיות מאוחדים ועם אחד”.

אלמוג חולץ במבצע ההרואי של השב”כ, הימ”מ וכוחות צה”ל במחנה נוסיראת. יחד איתו חולצו גם אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, ומדירה אחרת סמוכה חולצה נועה ארגמני.

אלמוג, בן 22 מאור יהודה, נחטף ממסיבת הנובה באזור רעים ב-7 באוקטובר, במשך 246 ימים הוא הוחזק בשבי חמאס בעזה. אביו יוסי ז”ל נפטר שעות לפני מבצע החילוץ, ולא הספיק לראות את בנו חוזר מהשבי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות