עמית סגל מטגן את נחום ברנע: ‘זו פשוט שנאה יוקדת, חומצית, מרירה’

נחום ברנע עקץ בטורו ב'ידיעות אחרונות את עמית סגל - שמיהר לפרסם תיעוד דמפריף את דבריו - ותהה: "למה להתעקש בכוח לצאת בדאי קטן מול כל המדינה?" • "השקר הקטן הזה מצטרף להרבה כזבים בקריירה ארוכה מדי, שמשמש דוגמא לשנאה שמקלקלת את השורה"
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"ד / 21.06.2024 12:37

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, תוקף היום (שישי) בחריפות את העיתונאי נחום ברנע, שעקץ אותו בטורו ב’ידיעות אחרונות’.

לבשורה הזו תושבי שכונת רמות בירושלים חיכו הרבה זמן

ברנע התייחס לכנס ‘זמן הכרעה’ שאורגן על ידי פורום ‘המפקדים והלוחמים במילואים’ באקספו בתל אביב  – כינה את סגל “המנחה המגזרי”, וסיפר על בדיחה שסגל סיפר ועקץ שהוא גם  “היה היחיד שצחק”.

סגל פתח במתקפה: “קראתי הבוקר שנחום ברנע מכנה אותי ‘המנחה המגזרי’ של כנס המילואימניקים הדורשים הכרעה. ברנע גם הוסיף – אאוץ׳ – שאני היחיד שצחק מהבדיחה של עצמי: ‘דובר צה״ל לא מרשה למחוא כפיים לעופר וינטר’.

“קצת נבוכתי בשבילו. מה, ברנע לא יודע שיש דבר כזה וידאו בעולם? השנה הרי לא 1974 ואתה כבר לא ב’דבר’. למה להתעקש בכוח לצאת בדאי קטן מול כל המדינה?”

סגל הציג את התיעוד – והוסיף:

“הצחוקים הם כמובן הבל לא חשוב. זה השקר הקטן הזה, שמצטרף להרבה כזבים בקריירה ארוכה מדי, שמשמש דוגמא לשנאה שמקלקלת את השורה.

“זה לא אישי לדעתי (למרות שיש כאן גם עניין גילאי ברור)”, הסביר סגל. “זו פשוט שנאה יוקדת, חומצית, מרירה ומאכלת לדתיים ולימניים שהוא תמיד ראה כנחותים ממנו. מפעל חייו (הכושל, ברוך ה׳) היה ניסיון לגמד, לזלזל ולבלום את מי שחושב אחרת ממנו. ככה בדיוק עשה לנעמי שמר שהזהירה מטבח בדיוק כפי שקרה בשבעה באוקטובר והוא בתגובה כינה אותה גזענית והמליץ לעבור לצד השני של המדרכה אם רואים אותה ברחוב”.

סגל ציין: “בכנס ההכרעה דווקא הייתי היחיד על הבמה עם כיפה, והוא – היחיד באולם שלא מאמין בנצח ישראל ובנצחון ישראל. שמטיף תמיד לתבוסה, לנסיגה, לכניעה ומצוטט בהרחבה בערוצי האויב.

“אולי כדאי שגם הם יקבלו הדגמה לקשר המקרי בין מה שהוא כותב כבר שנים ובין האמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות