חיים רמון נגד דובר צה”ל: “אי אפשר להשמיד את חמאס? דברי הבל!”

השר לשעבר הזכיר כי דברי דובר צה"ל הם "על דעת הרמטכ"ל", והוסיף: "הושמד דאע"ש, הושמד אל-קאעידה. ברור שהרעיון לא מושמד וזה לא היה יעד המלחמה. הרעיון של המלחמה היה לגרום שחמאס יחדלו מלהיות שליטים על שטח"
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"ד / 21.06.2024 11:28

השר לשעבר חיים רמון תקף היום (שישי), בראיון לאלי ציפורי ברדיו ‘גלי ישראל’, את דבריו של דובר צה”ל תא”ל דניאל הגרי, שאמר כי את חמאס לא ניתן להשמיד מאחר ומדובר ברעיון.

לבשורה הזו תושבי שכונת רמות בירושלים חיכו הרבה זמן

אי אפשר להשמיד את חמאס? אלו דברי הבל!”, אמר רמון.

רמון הסביר: “דובר צה”ל שהצהיר השבוע ‘לדבר על השמדת חמאס – זה לזרות חול בעיניי הציבור’ אמר זאת על דעת הרמטכ”ל אותו הוא מייצג. ואני רוצה להזכיר לאותו רמטכ”ל שממשלת ישראל בשמונה באוקטובר הכריזה על דעתו ובהחתמתו – שמטרת המלחמה היא למוטט את חמאס הצבאי והאזרחי באופן מוחלט”.

רמון הוסיף:  “נדמה לי ששר הביטחון חזר על זה בהרבה מאוד הצהרות רהב שלו, אז עכשיו אחרי שמונה חודשים הם מודיעים שהשמדת חמאס היא בלתי אפשרית? כל האמירה הזאת שאי אפשר להשמיד את החמאס אלו דבר הבל”.

הוא הדגיש: “הושמד דאע”ש, הושמד אל-קאעידה. ברור שהרעיון לא מושמד וזה לא היה יעד המלחמה להשמיד את הרעיון שיש חמאס, הרעיון של המלחמה היה לגרום לכך שחמאס יחדלו מלהיות שליטים על שטח, אסור לאף ארגון טרור לשלוט על שטח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות