תפילת שחרית אחרונה בעזה: צילום סעדיה דרעי הי”ד שעות לפני שנהרג

בתמונה שפורסמה הבוקר לאחר נפילתו נראה סעדיה דרעי הי"ד עטור בטלית ותפילין בתפילת שחרית, במבנה במסדרון נצרים - שעות לפני שנהרג
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"ד / 21.06.2024 10:12

רס”ל במיל’ סעדיה יעקב דרעי הי”ד תועד ברצועת עזה בתפילת שחרית – שעות לפני שנהרג מירי פצמ”רים לעבר הכוח.

לבשורה הזו תושבי שכונת רמות בירושלים חיכו הרבה זמן

בתמונה נראה דרעי עם טלית ותפילין בתפילת שחרית במבנה במסדרון נצרים, שם שירת.

דרעי הי”ד, בן 27 מתל אביב, היה אברך בישיבת יפו ובנם של חיים וללי דרעי מעלי.  נשוי לרחלי ואבא לשני ילדים קטנים: הללי בת שנתיים וינון בן שנה.

הוריו, ללי וחיים, הם דמויות מרכזיות ביישוב עלי. ללי היתה חברת מליאת מועצת בנימין ופעילת ציבור. לסעדיה יעקב 6 אחים ואחיות – והוא השני מהם.

האמא ללי אמרה הלילה: “סעדיה שלי היה ילד שהקדים את רצון כולם לפני הרצון שלו. עשה הרבה יותר ממה שציפו ממנו בכל תחום. הוא היה תלמיד חכם, למד למבחני רבנות והתחיל לימודי תואר ראשון בהוראה.

“הוא למד בכל דקה פנויה והיה בעל חוש הומור גדול. אבא מדהים להללי ולינון. הוא היה גיבור בנפש ובגוף ומעולם לא התלונן. בשמחת תורה הוא היה אצלנו והתגייס. סעדיה היה מאוהב בעם הזה, אהב את התורה ואת הארץ ונלחם למענה”.

היא העבירה מסר נוקב: “מתחילת המלחמה שתקתי, כעת יש לי חובה לא לשתוק. לא אתן שהקורבן האדיר שהקרבנו ושכלתי הקריבה יהיה לשווא. בשם סעדיה, אנחנו דורשים ניצחון והכרעה מוחלטת. בני לא נפל על מזבח של הסדרה דיפלומטית אלא על ניצחון שלם על האוייב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות