‘ברקת הכושל מנסה לקחת הבנות ולהפוך אותן להצלחה אישית שלו’

בליכוד הגיבו על הודעת השר ניר ברקת כי לא יצביע בעד חוק הגיוס במתכונתו הנוכחית: "מצופה ממנו לטפל ביוקר המחייה ולא לחפש תירוצים להפיל ממשלת ימין בזמן מלחמה" • הפרשן יעקב ברדוגו: "תרשו לי לגחך על השר הכושל ניר ברקת שמאיים"
אריה ריבקינד
י"ג סיון התשפ"ד / 19.06.2024 17:55

מפלגת הליכוד הגיבה הערב (רביעי) על הודעת השר ניר ברקת, לפיה לא יצביע בעד חוק הגיוס במתכונתו הנוכחית.

“מצופה מניר ברקת לטפל ביוקר המחייה ולא לחפש תירוצים להפיל ממשלת ימין בזמן מלחמה”, נאמר בתגובת הליכוד.

הפרשן יעקב ברדוגו אמר בתכנית עם דורון כהן ברדיו ‘גלי ישראל’: “תרשו לי לגחך על השר הכושל ניר ברקת שמאיים ‘הודעתי לראש הממשלה שאתנגד לחוק הגיוס’ – כי גם החרדים יודעים שחוק הגיוס לא יעבור כפי שהוא”.

לדבריו, “החוק שיעבור יהיה חוק אחר עליו יושבים כעת אנשים רציניים. ניר ברקת, אל תאיים במה שאין לך! אתה לוקח את ההבנות המסתמנות ומנסה להפוך אותם להצלחה אישית שלך”.

ברקת הודיע מוקדם יותר היום  לראש הממשלה כי הוא, יחד עם קבוצת ח”כים מהליכוד, לא יתמכו בחוק הגיוס ללא שינויים.

בהודעה מיוחדת אמר השר: “הודעתי לראש הממשלה אחרי ההצבעה הטכנית על הרציפות – כי אתנגד לחוק הגיוס כפי שהוא בהצבעות הבאות, יחד עם ח״כים נוספים מהליכוד.

“כדי לנצח במלחמה צה”ל צריך עוד חיילים. בלי ניצחון בקרב אין מדינה ואין תורה. כקצין בצנחנים שהוביל לוחמים לקרב תוך סיכון חיים, אני מצדיע ללוחמי צה״ל ומתחייב להיות ראוי להקרבה ולמסירות הנפש שלהם”.

במכתב ששיגר לראש הממשלה, ליו”ר ועדת חוץ וביטחון ח”כ יולי אדלשטיין, וליו”ר הקואליציה ח”כ אופיר כץ, פירט ברקת את “העקרונות הנדרשים למימוש חוק גיוס ראוי, שיקבל את תמיכתו ותמיכה של רוב העם בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות