נתניהו: תוכיח שלא הדלפת סודות • בן גביר: מי הדליף מהקבינט הקטן?

השר לביטחון לאומי דרש חברות בצוות המנהל של המלחמה, בסגנון הקבינט המצומצם של גנץ ואיזנקוט • נתניהו, בתגובה קרא לבן גביר להוכיח שהוא לא מדליף סודות מדינה או שיחות פרטיות • בן גביר הגיב: "לבצע בדיקה כיצד דלפו חומרים מהקבינט הקטן"
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ד / 19.06.2024 13:08

הטרפת של הקואליציה: בניסיון לפתור את משבר ‘חוק הרבנים’, הציע אמש (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר בן גביר חברות בפורום מצומצם יותר מהקבינט המורחב, שיקבל סקירות נרחבות.

לפי דיווח של יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, היה זה במהלך השיחות בניסיון לפתור את פלונטר ‘חוק הרבנים’: נתניהו שוחח עם בן גביר במטרה לשכנע אותו להורות לחבר ועדת החוקה ממפלגתו של בן גביר, יצחק קרויזר, להצביע בעד החוק ולהעביר אותו. בן גביר דרש בתמורה להיכנס לצוות הניהול המצומצם של המלחמה.

נתניהו, מנגד,  הציע לו חברות בפורום מצומצם, שם יוכל לקבל סקירות נרחבות ומידע משמעותי יותר, אך בן גביר סירב בטענה כי אינו מעוניין רק במידע אלא בניהול המלחמה בפועל. אלא שלכך נתניהו אינו מסכים.

מהליכוד נמסר בתגובה: “הפרסום רצוף אי-דיוקים. ראש הממשלה נתניהו אמר לשר בן גביר דבר פשוט: ‘מי שרוצה להיות שותף לצוות התייעצות ביטחוני מצומצם חייב להוכיח שהוא לא מדליף סודות מדינה או שיחות פרטיות'”.

בעוצמה יהודית הגיבו מתחת לחגורה: “עוצמה יהודית תומכת בחוק הפוליגרף לחברי הקבינט וקוראת לראש הממשלה לקדם אותו במהירות, ובלבד שיחול גם על בעלי קוצב לב. עוצמה יהודית קוראת לבצע בדיקה כיצד דלפו חומרים מהקבינט הקטן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות