טלי גוטליב: מתחזה לאיש ימין • צבי סוכות: הזוי, מריח כמו חוסר שפיות

ח"כ צבי סוכות האשים את ח"כ טלי גוטליב בפעילות לטובת אשת מחאות השמאל שקמה ברסלר גוטליב תקפה: "זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון בעברו" • סוכות הגיב: "חבל שלח"כ גוטליב יש חסינות, אחרת הייתה מקבלת תביעת ענק"
אריה ריבקינד
י"ג סיון התשפ"ד / 19.06.2024 12:55

עימות סוער התפתח הבוקר (רביעי) לאחר שחבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית האשים את ח”כ טלי גוטליב כי פעילותה משרתת את השמאל.

סוכות אמר בוועדת חוקה, כי בשל ההתנגדות של חברת הכנסת מהליכוד ל’חוק הרבנים’ שמרקדמת ש”ס, היא  ממליכה את שקמה ברסּלר כשרת החינוך בממשלה הבאה.

גוטליב הגיבה בציוץ בטוויטר: “צבי סוכות זה איזה ח”כ שמתחזה לאיש ימין, זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון בעברו, מעז לומר היום באיזו ועדה שאני רוצה את שקמה ברסלר כשרת חינוך ‘לפי איך שזה נראה’ כך מילותיו –  וזה כי אני מזכירה למתיישבי יהודה ושומרון מי זה הבוס שלו סמוטריץ'”.

היא הוסיפה: “כולי תקווה שבכנסת הבאה בוחרי הציונות יבינו שבינם לבין המפלגה הזו אין כל קשר! מתיישבי יהודה ושומרון לא עסוקים בקומבינות אלא עסוקים ביישוב הארץ ושמירה על ערכי ימין בגאווה בהגינות וביושר”.

צבי סוכות הגיב: “צרור ההאשמות ההזויות כלפיי מצד ח”כ טלי גוטליב מריח כמו חוסר שפיות. המלחמות שהיא מנהלת נגד הקואליציה הן החלום הרטוב של השמאל בשבוע ההתנגדות, וסלילת הדרך לשקמה ברסלר לכנסת ולהקמת ממשלת שמאל. חבל שלח”כ גוטליב יש חסינות, אחרת הייתה מקבלת תביעת ענק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות