עבאס: כשאנו עושים עסקאות פוליטיות, עושים אותן על השולחן

לאחר שח"כ טלי גוטליב טענה כי יש 'דיל' פוליטי בין שר האוצר ליו"ר רע"ם: ח"כ שמחה רוטמן שאל את ח"כ מנסור עבאס: "שנתי נדדה, לא הצלחתי להבין האם הבטיח לך את הרב האשכנזי או הספרדי" • עבאס השיב: "אתה מכיר אותנו, שמחה וכל חברי הכנסת, אז התשובה היא מאוד ברורה"
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ד / 19.06.2024 10:46

יו”ר רע”מ ח”כ מנסור עבאס הכחיש הבוקר (רביעי) את טענתה של ח”כ טלי גוטליב, כי שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ עשה עמו ‘דיל’ על ‘חוק הרבנים’.

כשנכנס היום לוועדת החוקה, אמר לו ח”כ שמחה רוטמן: “אני גיליתי אתמול באמירה של טלי גוטליב שיש דיל בינך לבין בצלאל סמוטריץ’ בנושא חוק הרבנים – אני, מאז שראיתי את זה בלילה, שנתי נדדה, אני לא הצלחתי להבין אם הבטיח לך את הרב האשכנזי או הספרדי”.

בהמשך הדיון הגיב עבאס לרוטמן: “אתה מכיר אותנו, שמחה וכל חברי הכנסת, כשאנחנו עושים עסקאות פוליטיות אנחנו עושים את זה מעל השולחן. כאשר אין משהו מעל השולחן אז התשובה היא מאוד ברורה”.

 

אתמול טענה גוטליב: “בצלאל סמוטריץ’, זה שניכס לעצמו את ההגדרה ‘ציונות דתית’, עשה דיל, תחזיקו חזק, עם מנסור עבאס זה שתומך בטרור ושעמותה שלו מממנת טרור, שלא יגיע להצביע לחוק הרבנים מחר בוועדה”.

היא הוסיפה: “סמוטריץ’, זה שהבטיח לשמור על ההתיישבות ביהודה ושומרון, שבמשמרת שלו מפנים מטעים ומאחזים באיו”ש, הוא אותו אחד שעשה דיל עם דרעי על חוק הרבנות והג׳ובים לחברים. לא מגיע לסמוטריץ’ שאנשי הציונות יצביעו לו ולאנשי מפלגתו.

“מי שנשען על תומכי טרור לא יכול לקרוא לעצמו ציוני דתי. נגמרו הימים בהם הציבור הולך עיוור אחרי פוליטיקאים כמו סמוטריץ'”.

גם היום בבוקר התפתח עימות  לאחר שחבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית האשים את גוטליב בפעילות למען השמאל. סוכות אמר בוועדת חוקה, כי בשל התנגדותה ל’חוק הרבנים’, חברת הכנסת מהליכוד ממליכה את שקמה ברסּלר כשרת החינוך בממשלה הבאה.

גוטליב הגיבה: “צבי סוכות זה איזה ח”כ שמתחזה לאיש ימין, זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון בעברו, מעז לומר היום באיזו ועדה שאני רוצה את שקמה ברסלר כשרת חינוך ‘לפי איך שזה נראה’ כך מילותיו וזה כי אני מזכירה למתיישבי יהודה ושומרון מי זה הבוס שלו סמוטריץ'”.

היא הוסיפה: “כולי תקווה שבכנסת הבאה בוחרי הציונות יבינו שבינם לבין המפלגה הזו אין כל קשר! מתיישבי יהודה ושומרון לא עסוקים בקומבינות אלא עסוקים ביישוב הארץ ושמירה על ערכי ימין בגאווה בהגינות וביושר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות