פרשה חמורה: חיילת באמ”ן ניהלה קשר אישי עם פלסטיני מרמאללה

חיילת בתפקיד מסווג באמ"ן ניהלה קשר אישי עם פלסטיני מרמאללה - ונעצרה פעמיים באותו יום בשטחי A על ידי המשטרה הפלסטינית • לאחר שהועברה לידי צה"ל, נחשפה האמת - והחוקרים הוכו בהלם
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ד / 18.06.2024 23:02

חיילת ששירתה כפקידת לשכה במערך ביטחון המידע באמ”ן, נחקרה במשטרה לאחר שנעצרה פעמיים על ידי המשטרה הפלסטינית ברמאללה, והתגלה כי ניהלה קשר אישי עם פלסטיני תושב המקום.

לפי דיווח של עמרי מניב בחדשות 12, החיילת נעצרה ביום שבת ברמאללה על ידי המשטרה הפלסטינית. היא הועברה למשטרת ישראל מחוץ לשטח A, שם סיפרה שהיא טעתה בדרכה – ושוחררה לביתה.

אלא שבאותו יום היא שוב נכנסה לרמאללה, שוב נתפסה על ידי המשטרה הפלסטינית – ושוב הועברה למשטרת ישראל. בשלב הזה התעורר חשד, והחיילת כבר עברה תשאול שממנו עלה שהיא חיילת באמ”ן, בתפקיד מסווג, בלשכת ראש מערך ביטחון המידע.

היא הועברה למשטרה הצבאית, שם נפתחה חקירה. היא עברה תשאול על מעשיה ברמאללה.

החיילת שינתה גרסאות: סיפרה שבאה לקנות סמים אך החוקרים הבינו שהיא משקרת.

בסופו של דבר היא סיפרה את האמת: התברר שהחיילת בביטחון המידע באמ”ן, מנהלת מזה כשנה קשר אישי חשאי עם פלסטיני תושב המקום, אשר מאז 7 באוקטובר נאסרה עליו כניסה לישראל, ובשל כך, הם נפגשים ברמאללה.

במצ”ח היו המומים מהמידע – והיא נעצרה בחשד חמור לחריגה מסמכות עד כדי פגיעה בביטחון המדינה. לאחר שמעצרה הוארך ביומיים, אתמול היא שוחררה בתנאים מגבילים להמשך חקירה.

מדובר צה”ל נמסר שהמניע הביטחוני נשלל וממצאי החקירה יועברו לפרקליטות הצבאית. “החיילת שירתה כפקידת לשכה במשך מספר חודשים. בעקבות הדיווח היא נמצאת כעת בחקירה שמתנהלת ובסופה יועברו הממצאים לפרקליטות הצבאית. לאחר בחינת ממצאי החקירה, ולאור כך שלא עלה חשד למניע ביטחוני, החיילת שוחררה ממעצר ונמצאת בימים אלה מחוץ ליחידה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות