נחקרת תקיפה קבוצתית מחרידה של בת 12 בצרפת – על רקע יהדותה

שלושה קטינים בני 12-14 נעצרו לאחר שקטינה בת 12 התלוננה שהשלושה תקפו אותה ופגעו בה באורח קשה על רקע אנטישמי • התביעה מבקשת להחמיר ולעוצרם עוד לפני המשפט בשל חומרת המעשים
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ד / 18.06.2024 21:13

העיתון הצרפתי לה פריזיאן פירסם היום (שלישי) אודות חקירת תקיפה חמורה של נערה בת 12, כשהרקע והמניע אנטישמים, לכאורה. גם החשודים בפרשה – קטינים על פי ספר החוקים.

בעיתון דיווח, כי הצעירה הגיעה עם הוריה להגיש תלונה בתחנת המשטרה בקורבבוויה, פרבר בצפון-מערב פריז.

הילדה סיפרה כי כשהגיעה לכיכר הסמוכה לביתה בחברת חבר, ששלושה בני נוער בני 12,13 ו-14, בהם גם חברה לשעבר, לקחו אותה אל מחסן ענק נטוש, שם, על פי החשד, שלושת בני הנוער היכו אותה ועלבו בה בשל יהדותה, ולאחר מכן תקפו אותה קשות.

על פי הדיווח בעיתון, השלושה נעצרו ויובאו בפני שופט חוקר כחלק מתהליך הגשת כתב אישום.

על פי החשד, החבר לשעבר, בן 12, כעס עליה לכאורה על כך שהסתירה ממנו את יהדותה. לידי מערכת העיתון הגיע מידע ולפיו החוקרים מצאו בטלפון של ה’חבר’ לשעבר, תמונות אנטישמיות, ובהם דגל ישראל שרוף.

נער אחר מהשלושה, חשוד כי בין השאר האשים את הילדה ב’אמירות בלתי הולמות בסוגיה הפלסטינית’.

הקטינים יובאו בפני שופט-חוקר, והם חשודים בעבירות של תקיפה חמורה בנסיבות מחמירות, פגיעה אישית בנסיבות מחמירות, ניסיון סחיטה באיומים, הפרת פרטיות, איומי מוות, אלימות והעלבות.

התביעה מבקשת להעניק משקל ויחס מחמיר בהיבט העבירות, למרות גילם הצעיר של הנאשמים. מערכת התביעה בצרפת מבקשת לעצור את הקטינים החשודים עוד בטרם יועמדו לדין, בשל חומרת החשדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות