נתניהו על המחאה: “מיעוט אלים וקיצוני, שממומן בכמויות דמיוניות”

ראש הממשלה בטקס לזכרם של חללי אלטלנה בבית העלמין בתל אביב: "רוצה להאמין שלקחי אלטלנה הופנמו. לא תהיה מלחמת אחים. יש אמנם מיעוט קיצוני, קולני ולצערי לעתים אלים, אבל הוא לא מייצג את הרוב בעם. רוב העם עומד מאחורי לוחמינו שרוצים וחותרים לניצחון על אויבינו!"
חרדים 10
י"ב סיון התשפ"ד / 18.06.2024 18:12

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שלישי) בטקס האזכרה השנתי לזכרם של חללי האלטלנה בבית העלמין נחלת יצחק בתל אביב. כמאה מפגינים הגיעו אל מחוץ לבית העלמין למחות נגדו. מפגינה אחת נעצרה.

נתניהו פתח: “מלחמת אחים – לעולם לא. זה מסר מהדהד חוצה דורות, מקווה שהוא חוצה גם את הדשאים האלה שמפריד ביננו לבין מי שנמצאים בחוץ”.

הוא הוסיף: “אני רוצה להאמין שלקחי אלטלנה הופנמו, שוננו. פילוג – הוא חולשה. אחדות – היא תנאי לניצחון. אנחנו נלחמים בכמה חזיתות. בדרום – עד לחיסול החמאס, ועד להשבת כל חטופינו. בצפון – עד שנחזיר את כל תושבינו בביטחה לבתיהם.

“במזרח – אנחנו פועלים למנוע מאיראן להקיף אותנו בטבעת חנק ולהשיג נשק גרעיני שמיועד לחיסולנו”.

נתניהו העביר מסר: “אבל מלחמה אחת אין ואסור שתהיה – לא תהיה מלחמת אחים. יש אמנם מיעוט קיצוני, קולני ולצערי לעתים אלים, שמאורגן וממומן בכסף בכמויות דמיונית,  אבל הוא לא מייצג את הרוב בעם. רוב העם עומד מאחורי לוחמינו שרוצים וחותרים לניצחון על אויבינו!”.

נתניהו גם מתח בנאומו ביקורת על ארצות הברית: “איך ייתכן שבשעה שישראל, בעלת בריתה הנאמנה של ארצות הברית נלחמת על קיומה – נשק ותחמושת שרכשנו בכספנו לא מגיע? בלינקן הבטיח לי שהממשל האמריקני עושה הכל לשחרר את ה’פקקים’ ואני מקווה שכך יהיה. צריך שכך יהיה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות