בבית שמש: ניפץ בקבוק על ראש עובד כי התעכב להגיש לו סיגריה

צעיר חרדי הותקף בבית שמש בתוך העסק שבו הוא עובד על ידי עמיתו למקום העבודה • הסיבה: התוקף ביקש סיגריה ונענה כי עליו להמתין מספר דקות • התוקף איים: "אם אתה תזמין משטרה, אני בא אליך הביתה ודוקר אותך ואת אמא שלך" • היום הוגש כתב אישום
חיים טוויל
י"ב סיון התשפ"ד / 18.06.2024 14:14

 התמהמה במתן סיגריה לעמית לעבודה – והותקף באלימות: לפני כחודש התרחש בסופר בבית שמש מקרה אלימות שכלל ניפוץ בקבוק זכוכית על ראשו של אחד העובדים.

הנאשם נעצר על ידי בלשי מחוז ירושלים, והיום (שלישי) הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום בבית המשפט.

המעצר בוצע לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על מקרה אלימות בעיר בית שמש. שוטרי סיור שהגיעו לזירה, איתרו את אביו של הקורבן – שמסר להם פרטים ראשוניים מהם עלה כי בנו הותקף בתוך בית העסק שבו הוא עובד על ידי עמיתו למקום העבודה.

הקורבן, צעיר חרדי, פונה מהמקום לטיפול רפואי כשמצבו הוגדר קל.

השוטרים החלו בחקירה, במסגרתה נאספו ממצאים שאותרו בסריקה בתוך בית העסק – ואלו הועברו לבדיקת מז”פ.

מחקירת המקרה במשטרה ועל פי עובדות כתב האישום עולה, כי בין שני העובדים התגלע ויכוח לאחר שהנאשם ביקש סיגריה מהקורבן ונענה כי עליו להמתין מספר דקות. במהלך הוויכוח, הותקף הקורבן על ידי הנאשם שעבד עמו, בתחילה באגרופים ולאחר מכן הוא נטל בקבוק זכוכית והטיח בעוצמה בראשו.

בשל מעשיו של הנאשם ומחשש לחייו, נמלט הקורבן אל חדר השירותים במקום, תוך שהנאשם ממשיך ומאיים: “אם אתה תזמין משטרה, אני בא אליך הביתה ודוקר אותך ואת אמא שלך”.

כתוצאה ממעשיו האלימים, נגרמו לקורבן חבלות בראשו ובפניו, שכאמור הצריכו טיפול רפואי.

במהלך סריקות משטרתיות אחר הנאשם, בן 20 מבית שמש, הוא אותר בתוך זמן קצר על ידי בלשי המשטרה, לאחר שניסה להתחזות לאדם בשם אחר – והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש.

מעצרו הוארך במהלך ימי החקירה לבקשת המשטרה בבית המשפט.

היום, לאחר שהושלמה מלאכת החקירה בתחנת בית שמש, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו לבית המשפט בגין עבירות איומים ותקיפה הגורמת חבלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות