ח”כ ניסים ואטורי מתנצל: “שמעתי את הדברים של עצמי והזדעזעתי”

ח"כ ניסים ואטורי התנצל בוועדת החוץ והביטחון: "מצר על דבריי נגד המפגינים, אף אחד אינו זרוע של חמאס ואף אחד לא משתווה לחמאס. אני מבקש סליחה"
אריה ריבקינד
י"ב סיון התשפ"ד / 18.06.2024 14:37

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ ניסים ואטורי, התנצל בצהריים (שלישי), בדיון על חוק הגיוס בוועדת החוץ והביטחון, על דברים שהשמיע הבוקר בראיון ברדיו ‘קול ברמה’ כלפי מפגיני השמאל  נגד הממשלה.

“לא צריכה להיות משטרת מחשבות. גם הסתה נגדי היא הסתה. שמעתי את הדברים שאמרתי, והזדעזעתי. אני התכוונתי למשהו אחר ואני מצר על דבריי. אף אחד אינו זרוע של חמאס ואף אחד לא משתווה לחמאס. אני מבקש סליחה”.

ואטורי טען בראיון: “יש כמה זרועות לחמאס – יש זרוע הלחימה של המחבלים הארורים שתוקפים ורוצחים ילדים, ויש את הזרוע של ההפגנות שזה תומך ועוזר לחמאס”.

הוא הוסיף: “הרי מי היה רוצה את הלחץ הזה בצורה אלימה וברוטאלית יותר מחמאס? יש אנשים שאכפת להם מהמדינה – ולא אלה שצועקים בקפלן – ואנחנו יודעים שלא אכפת להם בכלל כי מי מפגין במלחמה בצורה כזו?”, תהה ואטורי.

לדבריו, “המון מידע הוסתר מראש הממשלה וחברי ועדת חוץ וביטחון לפני ה-7 באוקטובר. חייבים להקים ועדת חקירה, אני לא בטוח שלא ממשיכים להסתיר מאיתנו גם היום”.

בהמשך, לאחר שהתעוררה סערה, פרסם ציוץ ברשת הטוויטר בו טען כי דבריו הוצאו מהקשרם. “ההפגנות פוגעות בחוסן הלאומי שלנו, בעיקר בתקופת מלחמה, כך שמענו בחקירות המחבלים שאמרו כי מה שעודד אותם לתקוף את ישראל- אלו ההפגנות. המעשים המזויעים של חמאס הנאצי אינם ראויים שיושוו לשום מחאה או מעשים של צד פוליטי כזה או אחר. דברי הוצאו מהקשרם”.

יצוין, כי שקמה ברסלר, ממובילות מחאת השמאל, לא התנצלה על דבריה החמורים בהפגנה אמש: “האמת ברורה – למדינת ישראל אין הנהגה. יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות