אבן בנעל: דרכו המקורית של משה פייגלין לזכור את החטופים • צפו

הח"כ לשעבר משה פייגלין, ששכל את נכדו בקרבות בעזה, הציג לאחר ראיון בחדשות 12 את הדרך המיוחדת שבה הוא זוכר את החטופים אחת מחברות הפאנל הגיבה: מדובר ב"מחווה ריקה" • המנחים יאיר שרקי ואברי גלעד: "אל תזלזלו, אבן בנעל, טובה בעיני מסיכה צהובה"
חרדים 10
י"ב סיון התשפ"ד / 18.06.2024 12:44

ח”כ לשעבר, משה פייגלין, ששכל את נכדו יאיר לוין הי”ד בקרבות בעזה, עמד במרכז ויכוח סוער בתוכניתם של אברי גלעד ויאיר שרקי בחדשות 12.

פייגלין, הציג יממה לפני כן באותו אולפן, אחרי תום הראיון שלו וכשלא ידע שהמצלמות פועלות, בפני ירדן גונן – אחותה של רומי החטופה בעזה – את הדרך שבה הוא זוכר את החטופים.

פייגלין הסיר את נעלו מרגלו וחשף שהוא מניח בה אבן שתעורר בו אי נוחות בכל פעם שידרוך –  וכך הוא אינו שוכח לרגע את החטופים בעזה.

חלק מהמשתתפים בפאנל זלזלו בפייגלין. העיתונאית חן ליברמן טענה: “זה ממש לא מרגש אותי, זו מחווה ריקה, אני מצטערת…”

אברי גלעד לא אהב את דבריה ואמר: “אל תזלזלו”.

גם יאיר שרקי דחה את הדברים: “לפעמים לשים סיכה צהובה ולהרגיש שזה פתר אותך ולעשות מה שאתה רוצה – זו מחווה ריקה. אני לא אשכח את האחים שלי בשבי – ואבן בנעל, טובה בעיני מסיכה צהובה”.

 

פייגלין עצמו הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו: “את האופן שבו אני מזכיר לעצמי כל הזמן את החטופים, תכננתי לשמור לעצמי. אבל הדיון באולפן של אברי ושרקי, הטריף אותי. כאילו למי שחפץ חיים לכל עם ישראל, כאילו למי שרוצה לנצח – לא אכפת מהחטופים.

“אז אחרי שפרקו מעלינו את המקרופונים, וחשבתי שכבו המצלמות, לא יכולתי להתאפק והראיתי לאחותה של החטופה את דרכי לזכור את החטופים בכל צעד. ‘לכולם אכפת מהחטופים’, אמרתי לה, ‘הויכוח הוא רק על הדרך הנכונה לשחררם’.

“מסתבר שבכל זאת היתה שם מצלמה שהמשיכה לצלם. כולנו נמצאים יחד באותה סירת מציאות. הגיע הזמן שנדבר ונקשיב באמת אחד לשני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות