בשל חלקו במחאות השמאל: גלנט ביטל את הרצאת אהוד ברק בצה”ל

נזרק מכל המדרגות: אהוד ברק היה צפוי לנאום בפני הקצונה הבכירה בצה”ל במכללה לביטחון לאומי •  סביבת גלנט: "מי שקורא לסרבנות מכל סוג לא יהיה בשורות צה"ל" • שיקלי: "יישר כוח, גלנט, על הקשב ועל החלטתו הנבונה להציב קו אדום בוהק"
חרדים 10
י"ב סיון התשפ"ד / 17.06.2024 23:30

שר הביטחון יואב גלנט הנחה לבטל את הרצאתו של ראש הממשלה והרמטכ”ל לשעבר אהוד ברק שהייתה צפויה להתקיים בקרוב במכללה לביטחון לאומי. כך דווח הערב (שני) ישי פרידמן בערוץ 14.

בסביבת גלנט הגיבו לדיווח: “מי שקורא לסרבנות מכל סוג לא יהיה בשורות צה”ל”.

כפי שפורסם אתמול בתוכנית ריקלין-סגל, אהוד ברק שמשמש כמוביל מחאות השמאל הקיצוני נגד הממשלה, קרא להטיל מצור על הכנסת ועודד סרבנות בצבא, הוזמן להרצות בפני הקצונה הבכירה בצה”ל במכללה לביטחון לאומי.

הדבר עורר סערה ברשתות החברתיות  ובמערכת הפוליטית.

השר עמיחי שיקלי הגיב על הדיווח: “בעיצומה של מלחמה קשה בצה”ל מזמינים את ראש המסיתים לסרבנות פוליטית, מר אהוד ברק להרצות בפני הקצונה הבכירה. חרפה שאין כדוגמתה”.

לאחר הפרסום על ביטול ההרצאה, הגיב שיקלי: “יישר כוח לשר הביטחון יואב גלנט על הקשב ועל החלטתו הנבונה להציב קו אדום בוהק לנוכח קריאות לסרבנות והמרדה. מי שקרא או קורא להמרדה ולסרבנות לא ראוי להיכנס בשערי בסיסי צה״ל, גם אם הוא היה רמטכ״ל או סגן רמטכ”ל”.

הכתבת הפוליטית טל שלו מ’וואלה’ הגיבה על ביטול הרצאתו של ברק: “אהוד ברק הוא ראש ממשלה לשעבר, רמטכ”ל לשעבר, החייל המעוטר ביותר בצה”ל, וגם – האיש שמינה את גלנט לרמטכ”ל. אבל גלנט מפחד מערוץ 14 וזה מה שיוצא”.

כתב ערוץ 14 ישי פרידמן הגיב לה: “מפחד מ-14? או שאולי הוא מבין שיש קצינים בצה”ל שנמאס להם מאנשים שהיו חלק מרכזי ממלחמות היהודים?”.

ארגון תורת לחימה הגיב לכתבת מוואלה: “צודקת. תקלה חמורה שהוא היה רמטכ”ל. גלנט צריך גם לקיים הליך של שלילת דרגותיו של סוכן הכאוס והסרבנות המטורף הזה, ולהוריד אותו לדרגת טוראי יחד עם הפנסיה התקציבית שמשום מה אותה הוא לא סרב לקבל”. .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות