ברסלר: ‘נתניהו מחייך כשקצין העיר דופק לעוד משפחה על הדלת’

מפגיני השמאל קוראים בהפגנה מול הכנסת להתפטרות הממשלה ולהקדמת הבחירות - באמצע מלחמה • יו"ר העבודה יאיר גולן: "אנחנו צריכים לומר לממשלה הזאת, עד כאן" • ברסלר: "כל יום שחבורת הקיצונים הבדלנים הזו אוחזת בהגה השלטון הוא עוד יום בו הכרעת אויבינו מתרחקת"
חרדים 10
י"ב סיון התשפ"ד / 17.06.2024 22:09

באמצע המלחמה: אנשי שמאל מפגינים הערב (שני) מול משכן  הכנסת וסמוך למעון ראש הממשלה בירושלים, בקריאה להקדמת הבחירות.

מובילת מחאות השמאל שקמה ברסלר השתלחה בחריפות  בבנימין נתניהו: “האמת ברורה – למדינת ישראל אין הנהגה. יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת”.

ברסלר תקפה: “ההפקרה הזו, החרפה המוסרית הזו, מלווה אותנו יום-יום שעה-שעה. היא קורית במשמרת שלנו, מנוגדת לאתוס הישראלי ומכרסמת ביסודות האנושיים הבסיסיים ביותר שלנו”.

לדבריה, “כל יום שחבורת הקיצונים הבדלנים הזו אוחזת בהגה השלטון הוא עוד יום בו הכרעת אויבינו מתרחקת, וחשוב מכך, כל יום כזה עלול להביא עמו אסון חדש, טירוף חדש, חורבן חדש”.

יו”ר מפלגת העבודה, איש השמאל הקיצוני יאיר גולן, קרא בהפגנה להפיל מיד את הממשלה: “אנחנו ברגע מאוד ייחודי בחייה של אומה, אנחנו צריכים להתחיל ללכת. אנחנו צריכים לנהל את הפחדים, לכבוש את החרדות, ללכת קדימה ולומר לממשלה הזאת, עד כאן. נבחרתם לייצג את העם, נכשלתם, אתם לא מיצגים אותנו יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות