רדיפה פוליטית? מאי גולן זומנה לחקירה על תאונה לפני 4 שנים

השרה מאי גולן שיגרה מכתב באמצעות עורך דינה, בו נטען כי מדובר בחקירה פוליטית בגלל תאונת דרכים לפני 4 שנים: "אם שמה של מרשתי לא היה מכיל בתוכו כיום את התואר 'שרה', איש לא היה מעלה על דעתו לפתוח בחקירה" • גולן: "לא ירתיעו, לא יעצרו ולא ישתיקו אותי"
חרדים 10
י"א סיון התשפ"ד / 17.06.2024 18:21

השרה מאי גולן שיגרה היום (שני) מכתב למשטרת ישראל, באמצעות עורך דינה, ובו היא טוענת כי זומנה לחקירה באזהרה על תאונה שהתרחשה לפני 4 שנים – מסיבות פוליטיות.

“לא יעלה על הדעת כי 4 שנים לאחר האירוע שכלל לא נחקר בזמן אמת ולאחר שלא נעשה דבר עם תיק זה, פתאום ולאחר שמרשתי כבר מכהנת כשרה, נזכר מי שנזכר”, נאמר במכתב.

עורך דינה הוסיף וכתב: “התנהלותכם זו נודפת ריח חריף של חוסר חמור בתום לב, שעה שברור לכל, כי אם שמה של מרשתי לא היה מכיל בתוכו כיום את התואר ‘שרה’, איש לא היה מעלה על דעתו לפתוח בחקירה פלילית על אירוע שולי שכזה ועוד לאחר זמן רב כל כך”.

עוד נטען כי מדובר ב”חקירה פוליטית”, וכי מי שצריך לעמוד לדין הוא רוכב האופנוע שהיה מעורב בתאונה, שכן  גולן היא הקורבן.

“העבריין הפוגע, אשר בחר אף לאיים על כבוד השרה בזמן אמת בהודעות בכתב, נסע ללא ביטוח חובה על כלי תחבורה מסוג אופנוע המחייב רישיון בתוקף וכן ביטוח חובה”

“לגופם של דברים אבקש, כי זימון מרשתי לחקירה בתיק יירשם מיידית כתלונה, הן בגין סחיטה באיומים, הן בגין תלונת שווא והן באשר להתנהלות היחידה החוקרת בתיק זה”, כתב עורך דינה של גולן.

בסיום נכתב: “הח”מ מוחה בכל תוקף על התנהלותכם בתיק זה ודורש לבטל לאלתר את זימונה של מרשתי לחקירה באזהרה. מרשתי תדרוש כי מכתבה זה ישמש אף כתלונה במח”ש וכי העניין יועבר לחקירת מח”ש”.

גורמים במשטרה: “השרה גולן חשודה בעבירת תנועה חמורה, לכן עם קבלת האישורים המתאימים היא זומנה לחקירה באזהרה. השרה אף זומנה בעבר מספר פעמים להגיע לתחנה לחקירה אולם לא התייצבה”.

לפי המשטרה, גולן עברה על פי החשד בשנת 2020 ברמזור אדום ופגעה ברוכב אופנוע שפינה את עצמו לבית החולים. תיק החקירה נגנז באוקטובר האחרון בשל חסינות השרה. רוכב האופנוע הגיש ערר למשטרה שהחליטה, לאחר קבלת אישור מהיועצת המשפטית לממשלה, לפתוח מחדש את תיק החקירה.

במשטרה בודקים בין היתר אם השרה נכנסה לצומת באור אדום או לא.

בפוסט שפרסמה כתבה השרה: “4 שנים לאחר סגירת התיק, ואף על פי שהחוק מעניק 45 ימים להגשת ערעור על סגירתו (שכמובן לא הוגש אפילו בקרבת המועד הנקוב), נכנס כעת ‘מסמך יצחקי’ לפעולה, תיק מינורי, דילוג על כל נוהל משטרתי וכמובן תחיית המתים של תיק לא קיים”.

היא הוסיפה: “כנראה שאין יותר מעשי פשיעה ברחובות, מצב הלחימה הסתיים, ארגוני הפשע הפכו לארגוני שלום ולכן יש להם במשטרה מספיק כח אדם וזמן פנוי – כדי לזמן לחקירה שרה בממשלת ישראל אודות תאונת דרכים איזוטרית שהתרחשה לפני כל-כך הרבה זמן”.

לדבריה,  “כל אזרח במדינת ישראל צריך להיות מודאג מזימון שערורייתי שכזה לחקירה לאחר זמן כה רב ולשאול את עצמו: האם חירותם של נבחרי הציבור שלו – מאוימת על ידי פקידים בעלי כח בלתי מרוסן, ומה יקרה כשפקיד כזה או אחר יחליט לאיים על החירות האישית שלו כאזרח ללא חסינות? הרדיפה הפוליטית והשימוש הציני במשאבי המשטרה לניגוח פוליטי – לא ירתיעו, לא יעצרו ולא ישתיקו אותי ואת הקהל העצום שאני מייצגת. ממשיכה קדימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות