נהג אוטובוס ערבי דרס בכוונה רוכב אופנים חרדי – נעצר ומיד שוחרר

לפני חודשיים נדרס רוכב אופנים חרדי בקריית יערים על ידי אוטובוס של 'תנופה' בו נהג ערבי • לאחר הדריסה ניסה הערבי להימלט בנסיעה • הנהג נעצר, אך שוחרר •  עו"ד חיים בלייכר דורש מהמשטרה להעמיד את הנהג לדין: "נהגי אוטובוס אנטישמים, תופעה שעלולה להביא לאסון נוראי"
יוני גרין
י"א סיון התשפ"ד / 17.06.2024 14:39

עו”ד חיים בלייכר מחוננו פנה במכתב למשטרה בדרישה לעצור נהג אוטובוס ערבי של חברת ‘תנופה’ אשר דרס, לטענתו,  במתכוון לפני כחודשיים רוכב אופניים חרדי בקריית יערים.

לאחר הדריסה ניסה הערבי להימלט מהמקום בנסיעה, נעצר על ידי המשטרה, אך שוחרר כעבור זמן קצר.

במכתבו מתאר עו”ד בלייכר את האירוע: “בתאריך 15.04.24 בקרית יערים, אוטובוס של חברת ‘תנופה’ נהוג בידי בן מיעוטים, פגע במתכוון במרשי. מרשי עמד על אופניו ודיבר עם חברו שעצר טרמפ בפנייה ימינה בכביש.

הרכב שעצר לחברו של מרשי עיכב מעט את נסיעתו של האוטובוס וזה צפר והבהב. מרשי סימן עם ידיו לעבר חברו עם ידיו והאוטו התקדם. או אז סטה האוטובוס ימינה שלא בכיוון נסיעתו, פגע באופניו של מרשי, בעת שהוא עמד עליהם, הפיל את מרשי לקרקע ומיד לאחר מכן האוטובוס התיישר והמשיך בנסיעה קדימה.

“מרשי החל לצעוק לעבר אנשים על פגיעת האוטובוס בו, ואדם שעבר במעבר חציה במסלול נסיעת האוטובוס הצליח לעכב את האוטובוס, עד שמרשי הגיע ונעמד בחזית האוטובוס, תוך שהוא מזעיק משטרה. בזמן שמרשי עיכב את האוטובוס חלף על פניהם אוטובוס אחר של חברת תנופה, נהג האוטובוס השני פתח את החלון וירק על פניו של מרשי”.

בלייכר פונה במכתבו למשטרה ודורש למצות את הדין עם הנהג הפוגע: “מדובר באירוע חמור של דריסה מכוונת על ידי נהג שתחת ידיו תלוי בטיחותם וביטחונם של מאות נוסעים מידי יום. יש צורך דחוף במיצוי חקירה ומיצוי הדין עם הנהג הדורס”.

עו”ד בלייכר לחרדים 10: “אלימות וסיכון חיים של אזרחים על ידי נהגי אוטובוס אנטישמים מהווה מכת מדינה של ממש ותופעה שעלולה להביא לאסון נוראי. אנו דורשים מהמשטרה והרשויות להתייחס במלוא החומרה והרצינות לאירועי האלימות האלו, למצות את החקירה ולמצות את הדין.

“גם על חברות האוטובוסים ומשרד התחבורה החובה לנהל מעקב ובדיקות אחר העובדים שלהם ולנהוג ביד קשה ופיטורים מידיים לכל עובד שלוקח חלק בהסתה לטרור או מעשי אלימות כנגד יהודים. לצערנו זה עדיין לא קורה והכתובת על הקיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות