כפר חב”ד: קאמבק אחרי 21 שנה, ותבוסת המשיחיסטים

בבחירות שהתקיימו אמש לוועד אגודת כפר חב"ד ניצחה סיעת 'כח', שיחד עם היו"ר של הקדנציה האחרונה הכניסה ארבעה חברי ועד מתוך שבעה • מנחם לרר, היו"ר המיתולוגי של כפר חב"ד, חוזר לתפקיד אחרי יותר מ-20 שנה • המשיחיסטים, שהריצו שלושה נציגים, נחלו תבוסה צורבת
אריה ריבקינד
י"א סיון התשפ"ד / 17.06.2024 10:06

אמש (ראשון) התקיימו בכפר חב”ד בחירות לוועד האגודה: בתום ספירת 100 אחוז מקולות הבוחרים התברר כי מנחם לרר, היו”ר המיתולוגי של כפר חב”ד, חוזר לקדמת הבמה אחרי יותר מ-20 שנה.

לרר, שעמד בראש סיעת ‘כח’ שהקים חבר המועצה האזורית שדות דן מנדי בלוי, והיו”ר המכהן נחמן רייכמן, הכניסו ארבעה חברי ועד, מתוך שבעה – מה שיוצר קואליציה.

רשימתו של  בנימין (ימי) ליפשיץ, סגן ראש המועצה האיזורית שדות דן ומי שכיהן שנים רבות כיו”ר הוועד, הכניסה שלושה נציגים.

הרשימה המשיחיסטית לא הכניסה אף לא נציג אחד – ונחלה תבוסה צורבת.

מנחם לרר בן ה-76 נבחר לראשונה כיו”ר ועד כפר חב”ד בשנת 1983. הוא כיהן בתפקיד 20 שנה, עד שהודח בשנת 2003 על ידי בנימין ליפשיץ.

עם פרסום תוצאות הבחירות לאחר השעה 2:30 בלילה, התכנסו  לרר ורייכמן, יחד עם חברי הוועד הנבחרים יצחק אמיתי ומנדי בלוי, לאמירת ‘לחיים’ וסיכמו לשתף פעולה ולהנהיג את ועד כפר חב”ד בשנים הקרובות.

חבר ה’ועד’ הנבחר יוסף יצחק אמיתי אמר לאתר COL: “אפילו שהיו כל מני קבוצות – זה היסטוריה של העבר. אנו כעת נציגים של כל כפר חב”ד ובעזרת השם נזכה לשרת את כולם בצורה טובה, שכל אחד יקבל את המקום שלו בצורה ראויה ומכובדת”.

יו”ר הועד המכהן נחמן רייכמן בירך: “שמח שאנו נפגשים אחרי הבחירות. בעזרת השם נשתף פעולה יחד ונביא את כפר חב”ד למקום עוד יותר טוב. שמח שנסגור בינינו דברים בעזרת השם”.

מנדי בלוי ממובילי סיעת ‘כח’: “לחיים, ברוך השם שמח שאנחנו נמצאים אחרי הבחירות. יהיה ועד שיקדם את התושבים בעזרת השם. כפר חב”ד בחר ועד שלא ידבר יותר על מה שאפשר לעשות – אלא יתחיל לעשות. ברוך השם, סוף סוף מתקדמים ויוצאים לדרך חדשה, טובה יותר. מודים לכל תושבי כפר חב”ד על הבחירה ובעזרת השם יהיה טוב”.

היו”ר החדש המסתמן  מנחם לרר בירך ואיחל: “שנעשה דברים טובים, שיהיה כבוד לכפר חב”ד”.

ועד אגודת כפר חב”ד ממונה, בין היתר על הנכסים הכלכליים, של הכפר החסידי – שהוא הכפר הגדול בישראל.

יצוין, כי בכפר חב”ד ישנו גם ‘ועד מקומי’, בראשו עומד הרב שמעון רבינוביץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות