העורך הבכיר: השנאה שלהם לעמית סגל פשוט מעבירה אותם על דעתם

יניב הלפגוט, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12, התייחס בחשבון הטוויטר שלו לביקורות שסופגת 'פגוש את העיתונות' משום שהיא מצולמת מראש ולא בשידור חי -  בגלל השתתפותו של הפרשן עמית סגל שומר השבת
אבי כץ
י"א סיון התשפ"ד / 16.06.2024 23:46

‘פגוש את העיתונות’, תכניתם המשותפת של עמית סגל ובן כספית בקשת 12, מצליחה לגרור לאחרונה הרבה ביקורות בשל העובדה שבשעון קיץ היא מצולמת מראש, כדי שסגל שומר השבת יוכל להשתתף בה.

אתמול (שבת), עם ההודעה הקשה על נפילת שמונה לוחמי צה”ל, ספגה התכנית טענות על כך שהייתה מנותקת מהמצב ולא שודרה בלייב. בידיעה באתר וואלה נכתב: “חדשות 12 כל כך מפחדים מעמית סגל, עד כדי כך שהם בוגדים בצופים”.

יניב הלפגוט, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12,  הגיב לטענות בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: “הפוש הרעיל הזה הוא אחד מתוך רבים שמשוגרים לאוויר בלי קשר למציאות – אז הנה תזכורת ממחלקת העובדות:

“התקרית הקשה ברפיח הייתה במרכז המשדר של ‘פגוש את העיתונות’ וטופלה במשך כמעט 60 דקות נטו במסגרת פאנל הכתבים ששודר בלייב”, ציין. “והריאיון עם שר החוץ ישראל כץ ששודר אף הוא בלייב”.

הוא הוסיף: “הייתי קונה את התירוץ שלמישהו קשה עם ההחלטה לשדר ריאיון ראשון עם השר לשעבר יזהר שי, אב שכול שמדבר על שיחת הטלפון שקיבל מנתניהו, או עם אורלי לוי אבל זה ממש לא זה.

“השנאה שלהם לעמית סגל והעובדה שהוא על המסך בתוכנית האקטואליה המובילה בטלוויזיה פשוט מעבירה אותם על דעתם. זאת האמת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות