קורע לב: ילדיו ואביו של אלון ויס הי”ד אומרים קדיש בבכי • צפו

ילדיו ואביו של לוחם המילואים אלון ויס הי"ד, בן ה-49 מפסגות שנהרג בצפון הרצועה בשבת, אמרו יחד את הקדיש בהלוויתו בבית העלמין הצבאי בהר הרצל - כשהם ממררים בבכי
חרדים 10
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 18:53

 

 

וידאו: דמקה הפקות

אלפים לווי הערב (ראשון) למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל את הלוחם רס”ב במיל’ אילון ויס הי”ד, שנהרג בקרב בצפון רצועת עזה, כאשר הטנק בו נסע עלה על מטען.

ויס, מפסגות, לוחם בגדוד חש”ן 129, חטיבה 8, נפל באירוע יחד עם סרן מיל׳ איתן קופלוביץ הי”ד, בן 28, מירושלים.

סא”ל אריאל בן ברוך ספד בשם צה”ל: “אלון, אח ורעי, חייל שלי וחייל של עם ישראל. אני עומד כאן יחד עם משפחתך, חלק מרעך וממפקדיך, כי הרוב ממשיכים בלחימה. אנחנו כואבים מאוד את נפילתך ועומדים בפני פרידה שאינה נתפסת.

“היית איש חינוך בשגרה ובחירום. פעלת מתוך אהבה ומסירות, לכל מקום שהגעת ביצעת כל משימה בשקט ובצניעות, בסבלנות ובדאגה לכולם והכל במאור פנים ובחיוך עצום”.

משפחתו של ויס מסרה הצהרה לתקשורת לפני היציאה להלוויה – וקראה לאחדות: “היום עצוב לנו לכולם, בתור משפחה פרטית ובתור עם ישראל”, אמר נציג המשפחה ידידיה, בנו בכורו של אילון. “אבל אנחנו יוצאים בראש מורם. אנחנו מאמינים בצדקת הדרך, בתורת ישראל ובעם ישראל. בעזרת השם ננצח את המלחמה הזאת כשעם ישראל כולו לא ידע עוד צער, יסתכל, ילמד לאהוב ולראות את הטוב”.

ויס הי”ד, בן 49 מפסגות, נפל בפיצוץ מטען על טנק בעיר עזה. הוא היה מחנך כיתה י’ באמית מעלה אדומים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות