‘סימן משמיים’: כשבנו בטיפול נמרץ, התבשר שזכה בס”ת של יד לאחים

בשעה שאנשי 'יד לאחים' חייגו לרב רוזנשטיין מקרית מלאכי כדי לבשר על זכייתו, הוא לא ענה לטלפון • רק בפעם השלישית ענה בלחש, כשברקע צפצופי מכשירים רפואיים • "אני עם הבן שלי בטיפול נמרץ", לחש לאפרכסת. "זה משהו דחוף?" • כששמע על הזכיה בספר התורה, בכה מהתרגשות
חרדים 10
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 17:04

כפי שמתרחש בכל שנה בהגרלת יד לאחים המסורתית על ספר תורה מהודר ומפואר – גם השנה, בפעם ה-14 ברציפות – ניתן היה לראות את יד ההשגחה העליונה שבחרה בזוכה, והעניקה לו את ספר התורה בדיוק ברגע הנכון.

בשעה שאנשי ‘יד לאחים’ חייגו לרב רוזנשטיין מקרית מלאכי כדי לבשר על זכייתו, הוא לא ענה לטלפון. רק בפעם השלישית הוא ענה בלחש, כשברקע נשמעו צפצופים של מכשירים רפואיים.

“אני עם הבן שלי בטיפול נמרץ”, לחש לאפרכסת. “זה משהו דחוף?”

כששמע על הזכיה בספר התורה, הזוכה המאושר נשבר ובכה מהתרגשות. “אני עם הבן שלי במשך יותר משבוע בטיפול נמרץ. המצב לא פשוט, והזכייה הזאת היא סימן משמיים שהקב”ה לא שכח אותנו לרגע…”

הזוכה המאושר שנכנס להגרלה בעקבות שותפות ארוכת שנים עם ‘יד לאחים’ לפדיון שבויים, סיפר כי הוא היה מודע בתחילה להגרלה, אך הטרדות הרפואיות השכיחו אותה ממנו.

לדבריו, אחד מידידו זכה אף הוא בעבר בספר תורה בהגרלת ‘יד לאחים’ והוא עצמו השתתף בהכנסת הספר לבית הכנסת ביישוב סמוך שבו פועלים השניים עם יהודי המקום.

“התרגשתי אז ורציתי לזכות גם כן בספר תורה משלי”, סיפר בגילוי לב.

הוא הוסיף: “אני פועל בהתנדבות בקירוב יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות, וברור לי כי זכות זו של הבאת התורה ליהודים שלא זכו להכירה היא זו שהביאה אותי לזכות בספר. עדיין אינני יודע להיכן נכניס את הספר. אחרי שבננו ישתחרר בעזרת ה’ מבית הרפואה אתייעץ על כך עם אשתי ועם ידידים קרובים.

בכלל”, אמר, “ידוע שכתיבת ספר תורה היא סגולה לרפואה שלימה, ואנו מקווים שסגולה גדולה זו תעמוד לזכות בננו היקר שיחי’ לרפואה שלימה ובריאות איתנה”.

מנכ”ל יד לאחים, הרב יוסף גנץ, שנכח בהגרלה אמר: “ההגרלה המיוחדת שלנו על ספר התורה הפכה למסורת שרבבות בעם ישראל רוצים ליטול בה חלק. כפי שפרסמנו, בהגרלה הזו לא היה מדובר על זכייה באותיות או בעמודים, אלא בספר תורה שלם. בנוסף, מדובר גם במימון תהלוכת הספר ובפרסום מודעות רחוב ומודעות בעיתונות על ההכנסה. כששמענו מהרב רוזנשטיין את סיפורו, ידענו גם הפעם: תורה מחזרת על אכסניה שלה!”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות