מסע הלוויה של הרבנית הצדקנית ציפורה אלתר ע”ה מגור • שידור חוזר

הלוויתה של הרבנית הצדקנית מרת צפורה פייגא אלתר ע"ה, אשת האדמו"ר בעל הפני מנחם מגור זצ"ל, יצאה בשעה 16:30 מביתה בישיבת שפת אמת בירושלים, דרך רחוב ירמיהו לבית העלמין בסנהדריה
חרדים 10
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 16:47

הלוויתה של הרבנית הצדקנית מרת צפורה פייגא אלתר ע”ה, אשת חבר של האדמו”ר בעל הפני מנחם מגור זצ”ל יצאה בשעה 14:00 מביתה ברחוב יהודה הלוי 15 בבני ברק.

בשעה 16:30 תצא הלוויה מביתה בישיבת שפת אמת בירושלים, דרך רחוב ירמיהו לבית העלמין בסנהדריה.

הלוויה תגיע לרחוב ירמיהו פינת ברנדס בשעה 17:30 ותתקיים בהשתתפות האדמו״ר מגור.

הלוויה תמשיך לבית המדרש פני מנחם ברחוב יוסף זיו שבראשות בנה ראש הישיבה מגור הגר”ש אלתר – ומשם לבית העלמין סנהדריה, שם תיטמן בחלקת משפחתה.

מהמשטרה נמסר, כי כוחותיה בירושלים ערוכים לקראת מסע הלוויה. השוטרים יפעלו לאבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה, על מנת לשמור על שלום הציבור ולאפשר את קיומו התקין של מסע הלוויה.

לקראת מסע הלוויה יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות – שפת אמת, ירמיהו, בר אילן, והרחובות המובילים למקטעי כביש אלו. כמו כן, בשל חסימות צירי התנועה הצפויים באזור, ייתכנו עומסי תנועה והנהגים יופנו לדרכים חלופיות. ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לאזור שלא לצורך ולהישמע להוראות השוטרים.

“חל איסור מוחלט לטפס על גדרות, מרפסות, עצים, מבנים וגגות או להתלות על רכב הנמצא בתנועה כולל רכבי חירום והצלה– ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות