וידר לזייברט: ‘תבטלו את חגיגת הענק שאתם מתכוונים לקיים היום!’

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, לראש העיר חנוך זייברט: "לא ייתכן שעיריית בני ברק תקיים חגיגת ענק ביום בו מלווים את אחינו הקדושים לקבורה" • "מצפים מכם לבטל מיד את חגיגת הענק המתוכננת היום או לחלופין לדחותה"
אריה ריבקינד
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 12:07

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, דורש לבטל חגיגת הענק שמתכננת עיריית בני ברק לקיים היום (ראשון) בעיר.

מבוטחים יכולים לבחור מהיום לקבל שירות רפואי בכל מקום שירצו?

מחר מציינת  בני ברק 100 שנים להיווסדה, ובעיריית בני ברק מתכננים לקיים הערב חגיגת ענק באודיטוריום העירוני המרכזי, בהשתתפות רבני העיר, רבני קהילות, עסקנים, שרי ממשלה וחברי כנסת, חברי הנהלת העיר ואורחים.

למרות הפרסום הכואב על נפילתם של 11 חיילי צה”ל הי”ד ברצועת עזה במהלך השבת, וההלוויות הרבות שמתקיימות היום, החליטו ראש העירייה, חנוך זייברט, ממלא מקומו מנחם שפירא וסגנו שלמה אלחרר, לקיים את החגיגה כמתוכנן וללא כל שינוי, ואף הוציאו הודעה הבוקר המזמינה להגיע ולהשתתף בחגיגת הענק.

בפנייתו כותב וידר: “לא ייתכן שתקיימו חגיגת ענק במרכז העיר בשם חברי מועצת העיר ובשם תושבי העיר שעה בה אחינו ואחיותינו ילוו לקבורה את בנם, אחיהם ואביהם. תושבי בני ברק כואבים מאוד את נפילתם של הקדושים והטהורים, מחבקים את משפחותיהם היקרות, ומצפים מכם לבטל מיד את חגיגת הענק המתוכננת היום או לחלופין לדחותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות