ינון מגל: “מה חשבתם? שלא יהיו הרוגים? מטורפים. תשתקו כבר”

ברק סרי וינון מגל לא הצליחו להישאר רגועים הבוקר ברדיו 103fm • כשסרי אמר: "העלנו את רפיח על ראש שמחתנו. אני לא רואה שמטרות המלחמה בהישג יד" - השיב לו מגל: "גמרת להתבכיין?" • סרי לא נשאר חייב
חרדים 10
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 11:21

על רקע האסונות בעזה:  ברק סרי וינון מגל שוחחו הבוקר (ראשון) ברדיו 103fm ושוב הגיעו להתכתשות.

ברק סרי אמר בתסכול: “העסק חסר תוחלת. העלנו את רפיח על ראש שמחתנו. אני לא רואה שמטרות המלחמה בהישג יד. רשימות ההרוגים שלנו – המיטב שבמיטב, הטובים ביותר, הערכיים ביותר, התורמים ביותר, נמצאים ברשימות האלה. אתה לא יודע לאן זה הולך. אני תוהה לאן הולכים, צעקתם ‘רפיח’ אבל אין חטופים, אין מיטוט חמאס. זה נראה לא טוב למרות הישגים טקטיים אדירים של החיילים שלנו, וקרבות הרואיים במסירות נפש של ציבור משרתים שהולך וקטן, הולך ונשחק”.

מגל השיב בעקיצה: “גמרת להתבכיין?”.

סרי ניסה להימנע מהידרדרות הדיון כשהשיב: “לפחות בבוקר כזה תשתדל להימנע, זו לא התבכיינות. זה תיאור מצב כהווייתו”.

מגל: “התבכיינת מספיק. מלחמה זה דבר קשה, חיילים נופלים, יש מחירים קשים, כל מה ששמעתם עכשיו זו האסטרטגיה של חבורת הבכיינים האלה שכל מה שמעניינים אותם זה שנתניהו ייפול. הולכים באמצע המלחמה לקפלן. מטורפים, תשתקו כבר. מה אין תוחלת? נלחמים, כובשים את רפיח. מה אתם מבלבלים את המוח? מה חשבתם, שלא יהיו נפגעים והרוגים? אתם מציעים עוד שבעה באוקטובר, עוד אסונות, עוד טבח. המלחמה הולכת לניצחון, להשמיד את האויב, לכבוש את הרצועה ואחר כך להתפנות לצפון, לאיראן. זה התפקיד ההיסטורי של נתניהו, אבל הם לא רוצים”.

סרי לא נשאר חייב: “אתה עושה את זה מטעמי פרנסה, נתניהו בשבילך זה פרנסה ותהילה”,

מגל תהה: “איפה נתניהו נתן לי פרנסה?”,

אך סרי התעקש: “בלי נתניהו אתה כלום ושום דבר, וכשנתניהו ילך מכאן בעזרת השם, אתה תחזור להיות כלום ושום דבר. אתה לא עושה את מה שאתה עושה מטעמים פטריוטיים. ראש הממשלה שלך מוביל אותנו לאבדון”.

מגל ביקש הסבר: “איך אני האירוע?”

סרי הסביר: “אם אתה מסוגל להגיד שיש כאן אנשים ישראלים פטריוטים שרוצים שסינוואר ינצח אתה אדם עלוב שהולך אחרי מנהיג כושל מטעמי פרנסה”.

על הסערה סביב חוק הגיוס אמר: “הצבא מתחנן, מדליק את כל הפרוז’קטורים, ינון מגל תוקף את אחיו לשעבר מהציונות הדתית שפרסמו את זה. מבחינת ינון מגל שלטון נתניהו קודם להכול לא הצורך הזועק לשמיים של חיילים”, טען סרי בתקיפות. “אנשי הציונות הדתית עושים את כל מה שאתה והחברים שלך לא עושים. המנהיג שלך מוביל אותנו לשוקת שבורה”.

מגל הסביר את השקפתו: “הכול חארטה ופוזיציה. סרי מדבר בשביל לפרק את הגוש. נפתלי בנט הצביע בעד החוק הזה. הוא אמר שצריך לשחרר את החרדים מהצבא לתקופה 10-8 שנים. עכשיו מדברים ומקשקשים. ניר דבורי אמר שהצבא ערוך לקבל 3,000 חרדים וזה הבלים ושטויות”, הגיב מגל. “אני אומר שחרדי שלא לומד צריך להתגייס לצבא. מה שאני עושה זאת הדרך היחידה להביא אותם, שחרדי יידע שהוא ייכנס לצבא וייצא אותו דבר. צריך להבטיח שאם חרדים ייכנסו לצבא לא ישנו אותם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות