אסונות בעזה? זייברט חוגג היום 100 להקמת בני ברק ב”אירוע חגיגי”

עיריית בני ברק, העיר המוזנחת והמטונפת, חוגגת היום את הנחת אבן הפינה לעיר לפני 100 שנה "באירוע עירוני חגיגי ומרשים" • שיאו של האירוע יהיה בהכרזה על 'בשורת המאה'
אריה ריבקינד
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 11:05

חוסר רגישות: עיריית בני ברק חוגגת היום (ראשון) את הנחת אבן הפינה לעיר לפני 100 שנה “באירוע עירוני חגיגי ומרשים”, אותו יזם ראש העיר חנוך זייברט, בראשות רבני העיר, רבני קהילות, עסקנים, שרי ממשלה וחברי כנסת, חברי הנהלת העיר ואורחים.

לפי העירייה, “באירוע מושקע ונרגש, שייפתח היום בשעה 18:30 באולם הפיס העירוני רחוב הרב רבינוב, יועלו משואות אור וציוני דרך מסיפור חייה של מושבת ראשונים ובניינה לתלפיות, כאשר שיאו של האירוע יהיה בהכרזה על ‘בשורת המאה’ – שרשרת הפעילות העירונית למען תושבי העיר, תכנית חודשית סביב 12 חודשי שנת המאה”.

הנחת אבן הפינה לבני ברק נורתה ביום י”א בסיון תרפ”ד על ידי חברי ‘בית ונחלה’ למושבה הקטנה השוכנת על אדמותיה הצחיחות של ‘אבן איברק’,  בראשה עמד הרה”ח רבי יצחק גרשטונקורן זצ”ל.

מאז ימי הקמת המושבה הקטנה, הפכה בני ברק לעיר השמינית בגודלה בישראל, המונה 240,000 נפש. בני ברק היא העיר הצעירה ביותר בטבלת הערים הגדולות, כאשר למעלה מ-55% מתושבי העיר הינם מתחת גיל 18.

עם זאת, מדובר בעיר צפופה, מוזנחת ומטונפת.

מעריית בני ברק נמסר: “מדובר באירוע סימלי. לא חגיגות ראוותנות”.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק: “לא חושב שראוי לקיים חגיגת ענק ביום כזה. שידחו את האירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות