הליכוד תקף: ‘אייזנקוט וגנץ דחפו להחלטות שמשמעותן כניעה לחמאס

מפלגת הליכוד תקפה את דברי גדי אייזנקוט שטען כי ראש הממשלה עיכב את החלטה לתקוף ברפיח עד לחודש מאי: "ראש הממשלה היה זה שדחף לפעולה ברפיח גם במחיר של עימות מול האמריקנים" • "אייזנקוט וגנץ שבחרו לפרוש מקבינט המלחמה בגלל ההתרסקות בסקרים"
אריה ריבקינד
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 01:57

במפלגת הליכוד תקפו הערב (מוצאי שבת) את דבריו של חבר המחנה הממלכתי גדי אייזנקוט שטען בריאיון לחדשות 12 כי ראש הממשלה נתניהו עיכב את החלטה לתקוף ברפיח עד לחודש מאי.

“ראיתי נתניהו אחר בשמונת החודשים האחרונים ממי שהכרתי כרמטכ”ל”, אמר איזנקוט והוסיף: “גם כששר הביטחון מעמת אותו – אין הצבעה. נתניהו הוא זה שמרח את הכניסה לרפיח. המשיכה הזו היא משיקולים פוליטיים בין היתר. אני מצפה ממנו להיות ענייני ולומר אמת לציבור בסוגיית החטופים, בסוגיית כיבוש רפיח וגם במציאות שתיווצר”.

בלכוד הגיבו ותקפו: “בניגוד גמור לטענותיו של אייזנקוט, ראש הממשלה היה זה שדחף לפעולה ברפיח גם במחיר של עימות מול האמריקנים.

“ראש הממשלה מקבל החלטות כל הזמן, רק לא את ההחלטות אייזנקוט וגנץ דחפו להם, שמשמעותן היתה כניעה לחמאס והשארתו על כנו.

“עמדותיו של ראש הממשלה נגזרות אך ורק משיקולי ביטחון המדינה, שרוב הציבור תומך בהן ולא מלחץ פוליטי כזה או אחר. השיקול הפוליטי היחיד היה של אייזנקוט וגנץ שבחרו לפרוש מקבינט המלחמה בגלל ההתרסקות בסקרים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות