אֵלון ויס הי”ד, בן 49 מפסגות, נהרג כשטנק בו נסע עלה על מטען בעזה

לוחם המילואים אֵלון ויס הי"ד, ומעמודי התווך של היישוב פסגות, נפל בשבת כשהטנק בו נסע עלה על מטען ברצועה • אב לשבעה וסבא לנכדה לפני כשבועיים חיתן את בתו רחלי, ובעוד שלשה שבועות תתחתן הבת הודיה
חיים טוויל
י' סיון התשפ"ד / 16.06.2024 01:21

בקרבות הגבורה ברצועת עזה נפל לוחם המילואים אֵלון ויס הי”ד, בן 49, תושב היישוב פסגות בבנימין.

אֵלון הי”ד נפל בשבת כשהטנק שלו עלה על מטען, בתקרית אחרת מאסון הנגמ”ש ברפיח.

אֵלון הי”ד היה איש חינוך ומעמודי התווך של קהילת פסגות. נשוי לנטע, אבא ל-7 ילדים וסב לנכדה.

הוא התנדב למילואים ושירת מאז שמחת תורה כלוחם שריון.

ראש המועצה האזורית בנימין ויו”ר מועצת יש”ע ישראל גנץ: “אלון חבר ושכן אהוב. מעמודי התווך של קהילת פסגות, בנה עם נטע רעייתו משפחה לתפארת. מחנך ואיש דגול. מאז שמחת תורה הוא בשירות מילואים כמתנדב. בעוד חצי שנה ימלאו לו 50 והוא לחם כשריונר כמו בחור צעיר.

“לפני כשבועיים חיתן את בתו רחלי ובעוד שלשה שבועות תתחתן הבת הודיה. אין מילים בשעה הגדולה והקשה הזו.

“אנחנו כאן בפסגות ובבנימין נזכור את דרכו ומורשתו. נפילתו של אלון עם שאר הלוחמים הגיבורים מחייבת אותנו לדבוק בניצחון למענו הם מסרו את נפשם”.

הישוב פסגות פרסם הודעת אבל: “אנו המומים וכואבים כאב גדול להודיע כי בקרבות ברצועת עזה נפל תושב היישוב, חברנו האהוב אֵלון ויס הי”ד. אלון מעמודי התווך של פסגות עמד בעבר בהנהגת היישוב, איש חינוך, ובעל משפחה למופת, התנדב כלוחם במילואים מאז שמחת תורה ונפל בשבת כשהטנק שלו עלה על מטען.

“קהילת פסגות עוטפת את נטע היקרה, את הילדים האהובים ידידיה, הודיה, רחלי, רעות, טליה, יהונתן, שירה ואת הנכדה. צוות היישוב וצוותים מקצועיים של המועצה מלווים את המשפחה בשעה הקשה הזו ומרכזים את הטיפול במעגלים השונים ביישוב. על פרטי הלוויה תבוא הודעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות