בנט הסית נגד החרדים – והשר משה ארבל תקף: “אל תרקוד על הדם!”

נפתלי בנט ניצל את אסון הנגמ"ש ברפיח כדי להסית נגד בני הישיבות: "הלב נשרף. אין מקום עוד לפטור גורף לאוכלוסייה שלמה" שר הפנים הגיב לו: "בנט! אסור לאף אחד לעשות קמפיין פוליטי על דמם של חללי צה"ל הקדושים. פוליטיקה זה לא הכל!"
אריה ריבקינד
י' סיון התשפ"ד / 15.06.2024 22:38

רוקד על הדם: נפתלי בנט פרסם הערב (מוצאי שבת) הודעה בחשבון הטוויטר שלו בה הביע צער על אסון הנגמ”ש ברפיח – וניצל את ההזדמנות כדי להסית נגד הציבור החרדי.

“הלב נשרף מכאב על אובדן 8 הבנים שלנו, הלוחמים שנפלו בפיצוץ הנגמ”ש ברפיח”, כתב. “כל בן עולם ומלואו של תקוות, אהבות, חששות, תכניות ומשפחה אוהבת. נפלו למען קיומנו כאן במדינת ישראל.

“אויב אכזר ופעיל תוקף אותנו מצפון, ממזרח ומדרום, ומדינת ישראל בעת קשה וזקוקה לחיילים”, כתב בנט – וקרא לגיוס החרדים: “אין מקום עוד לפטור גורף לאוכלוסייה שלמה. צריך את כולם יחד במלחמה מול האויב. עם ישראל כולו כואב יחד עם המשפחות”.

שר הפנים משה ארבל הגיב לו: “בנט! אסור לאף אחד לעשות קמפיין פוליטי על דמם של חללי צה”ל הקדושים. גם אני יחד עם חברי כנסת רבים בש”ס עם בני משפחה קרובה המשרתים ברגעים אלו בתפקידי לחימה משמעותית בדרום ובצפון העוברים לילות ללא שינה למען בטחונה של המדינה. אל תרקוד על הדם. פוליטיקה זה לא הכל!”

מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של ‘כאן חדשות’: “מעט מאוד אנשים צריכים לשתוק כשמדברים על חוק הגיוס. בנט הוא כנראה הראשון שבהם.

“לממשלה בראשותו היתה הזדמנות היסטורית להביא הצעת חוק שתנסה לשנות מציאות שקיימת עשרות שנים. מה בנט עשה? הביא חוק בלי שיניים. חגג במליאה, תוך שהוא רומס את עמדת שר הביטחון שלו בני גנץ (שהתעקש על מתווה שירות לכולם). ועכשיו כשמקדמים את ההצעה שלו. הוא עושה סיבוב ציני על משפחות שכולות בעיתוי רגיש מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות