ראש הממשלה: אין תחליף לניצחון, עלינו לדבוק במטרות המלחמה

ראש הממשלה על האסון הקשה בו נפלו 8 לוחמים ברפיח: "אנחנו בעיצומה של מלחמה קשה מאוד. המלחמה מתנהלת בכמה חזיתות, כולל בחזית הבינלאומית. נכונים לנו עוד אתגרים רבים" • "דווקא בעת הזאת, אנו נדרשים לתעצומות הנפש שאצורות בעמנו, ושבזכותן גברנו על כל אויבינו"
אריה ריבקינד
י' סיון התשפ"ד / 15.06.2024 21:04

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לאסון הקשה ברפיח.

“אזרחי ישראל, היום שילמנו מחיר קורע לב נוסף במלחמתנו הצודקת על הגנת המולדת. בצער עמוק, באבל כבד, אני מרכין ראש יחד עם כל אזרחי ישראל ומבכה את נפילתם של לוחמינו הגיבורים: סגן מפקד פלוגה בגדוד הנדסה, סרן ווסים מחמוד, וחיילים גיבורים נוספים ששמם טרם הותר לפרסום.

“הלב מתרסק לרסיסים לנוכח האובדן העצום. עם ישראל כולו מחבק את המשפחות היקרות בשעת יגונן הקשה. אני מחזק את לוחמינו ומפקדינו האמיצים, שחדורים במשימה הקדושה לנצח את אויבינו ולהשיב את חטופינו. כשהמחיר כל כך כבד, נזכור עבור מה אנחנו נלחמים: אנו נלחמים כדי להבטיח את קיומנו ועתידנו, אנו נלחמים כדי להשיב את כל חטופינו”, אמר.

“המלחמה הקשה נכפתה עלינו על ידי אויב מתועב ורצחני. בחג שמחת תורה מפלצות החמאס חדרו לקיבוצינו, לישובינו, לערינו, למסיבת טבע של צעירים שרצו רק טוב. הם שחטו ואנסו, ערפו ושרפו, ביתרו וחטפו את אחינו ואחיותינו. תינוקות וילדים, נשים וגברים, צעירים וקשישים. לאויב המפלצתי הזה אין שום כוונה לעצור כאן. יחד עם שאר חלקי ציר הרשע של איראן, הוא ימשיך לנסות להשמידנו. אם אנחנו לא נעצור אותו – הוא לא יעצור. ולכן, אין תחליף לניצחון”.

נתניהו הדגיש: “אזרחי ישראל היקרים, אל תתנו לאיש להסיט אתכם מהעובדה הפשוטה והברורה – על אף המחיר הכבד והמטלטל, עלינו לדבוק במטרות המלחמה: השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, השבת כל חטופינו, וידוא שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והשבת תושבינו בביטחה לבתיהם – הן בצפון והן בדרום.

“אנחנו בעיצומה של מלחמה קשה מאוד. המלחמה מתנהלת בכמה חזיתות, כולל בחזית הבינלאומית. נכונים לנו עוד אתגרים רבים. דווקא בעת הזאת, אנו נדרשים לתעצומות הנפש שאצורות בעמנו, ושבזכותן גברנו על כל אויבינו. כך יהיה גם הפעם. “עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע. יחד נילחם, ובעזרת ה’ – יחד ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות