אחד ממובילי המחאה: אם נתניהו ייבחר שוב – אני עובר לגור בחו”ל

ישי גרין, מי שהיה אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, הצהיר בטוויטר כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייבחר שוב לתפקיד הוא יעזוב את הארץ: "אני מוותר על החלום הציוני. זה החלטה סופית"
אבי כץ
ח' סיון התשפ"ד / 14.06.2024 10:45

יזם ההייטק ישי גרין, אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, ומי שתועד משליך כסף על חרדים, כתב אמש בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייבחר שוב לתפקיד הוא יעזוב את הארץ.

“אם נתניהו נבחר שוב לראשות הממשלה”, כתב גרין, “דבר שלא יקרה, אבל אם יקרה, הלכה המדינה לתמיד. אני בהחלט מוכר את כל הנכסים שלי בארץ, ועובר לגור בחו”ל. אם העם שלנו מספיק מטומטם להצביע לנתניהו שוב – אני מוותר על החלום הציוני. זה החלטה סופית. כמוני יש עוד מאות אלפים”.

בפוסט נוסף כתב: “הביביסט’ מעדיף את ביבי על פני מיליון יהודים. מאה אלף ויותר כבר עזבו את הארץ. אם הוא יישאר ראש הממשלה, מעבר לרצח של עשרות אלפי יהודים בידי הערבים, יעזבו את הארץ עוד חצי מיליון בערך. אני איתם. גלות בחסות הביביזם. ניצחתם ביביסטים! הארץ שלכם”.

תמיר מורג, הכתב המדיני של ערוץ 14 הגיב לו: “לא הבנתי, זה איום או הבטחה?”

גרין שינה את דעותיו מספר פעמים לאחרונה. לפני ארבעה חודשים אמר בריאיון לחדשות 14 כי הוא נגד ההפגנות שדורשות לצאת למערכת בחירות חדשה: “אני לא מסכים איתם שזה מה שיחזק את העם שלנו, התפכחתי”.

 

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות