“גנץ, אתה לא חכם, תפסיק לעשות נזק”: המסר של ד”ר מיכאל בן ארי

ד"ר מיכאל בן ארי מזהיר מפני עצותיו של בני גנץ על עסקה להשבת חטופים: "הוא מתנהג כמו ילד קטן שמשחק שחמט עם עצמו" • "לעשות עסקה עם החמאס זה דגל לבן שיביא בסופו של דבר לחיסולה של מדינת ישראל. צריכים להכות את החמאס בצורה כזאת שלא יהיה לו שריד ופליט"
חרדים 10
ח' סיון התשפ"ד / 14.06.2024 09:22

הח”כ לשעבר ד”ר מיכאל בן ארי תוקף בחריפות את יו”ר המחנה הממלכתי ח”כ בני גנץ, שאמר אמש בראיון לחדשות 12, כי ישראל צריכה ללכת כעת לעסקה לשחרור החטופים במחיר כבד, כולל הפסקת המלחמה.

“בני גנץ העלה רעיון מדהים, פשוט מזל שהוא יצא מהממשלה, כי אחרת לא היינו חושבים על הרעיון הזה. ומה הרעיון? נעשה עסקה לשחרור החטופים, כי החטופים לפני הכל. נעשה עסקה עם סינוואר ובעוד שנה וחצי-שנתיים נתקוף את חמאס. הוא מתנהג כמו ילד קטן שמשחק שחמט עם עצמו. קובע את הכללים מבלי להבין שבצד השני יש את סינוואר שחכם יותר מהרבה מנהיגים שלנו”, אמר בן ארי.

הוא הזכיר: “סינוואר מבקש ערבויות בינלאומיות להפסקת הלחימה מסין, מטורקיה, מארצות הברית, בצורה כזאת, שאנחנו לא נוכל לתקוף אותו עוד שנים רבות קדימה. כך, העולם ילמד שאנחנו רכיכה, שאפשר לתקוף אותנו, לחטוף לנו, לשחוט לנו ילדים, ואנחנו בורחים עם הזנב בין הרגליים”.

“הרי ברור לכם שברגע שאנחנו נותנים לחמאס לחזור לכל עזה – אין יישובים בעוטף עזה. גם ברור שמי שמחזיק בידיו את קלפי המיקוח שאנחנו לימדנו אותו שהם שווים יותר מכל פצצות הגרעין שלנו, לא ישחרר אותם. הוא ישחרר חלק, הוא יחזיק בידיו את החיילים ויתאכזר אליהם במשך שנים.

“אז אין ברירה. בני גנץ – תפסיק לשחק שחמט עם עצמך. ערוץ 12, תפסיקו לזרוע דמורליזציה בקרב הציבור, לשקר אותו, ולהביא אותנו לתבוסה ולהשפלה ושלא נקבל בסוף את החטופים. אנחנו צריכים להכות את החמאס בצורה כזאת שלא יהיה לו שריד ופליט ולפתוח את שערי עזה ולתת לערבים של עזה לצאת לכל העולם.

“לעשות עסקה עם החמאס זה דגל לבן שיביא בסופו של דבר לחיסולה של מדינת ישראל. בני גנץ, אתה לא איש חכם, תפסיק לעשות נזק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות