מלחמות ארגוני הפשיעה: בן שגריר ישראל בעבר נרצח “בסגנון דאעש”

הנרצח עראדיה, תושב  מע'אר בן 43, בנו של שגריר ישראל לשעבר בנורווגיה • חלקי גופתו נמצאו ביישוב בסמת טבעון וליד כלא צלמון שבגליל התחתון • ארגוני פשיעה בצפון לקחו אחריות על עריפת הראש - ואיימו: נתקו קשר עם אבו לטיף
חרדים 10
ז' סיון התשפ"ד / 13.06.2024 15:21

חלקי גופתו של רביע עראדיה, תושב  מע’אר בן 43, אותרו הבוקר (חמישי) בגליל התחתון בשתי זירות –  סמוך לבית ספר ביישוב בסמת טבעון וליד כלא צלמון.

כולם יתחילו לדבר עכשיו על רפורמת “הסדרי בחירה”. מה הכוונה?

המשטרה בפתחה בחקירה בחשד לרצח. על פי הודעת המשטרה, הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים.

הדיווח על איתור הגופה התקבל בשעה 07:40 הבוקר. הנרצח הוא בנו של שגריר ישראל לשעבר בנורווגיה ואיסלנד, פרופ’ נעים עראדיה, ואחיו הוא יועצו של השר ניר ברקת.

גורם במשטרה שהיה בזירה סיפר: הרצח “מזכיר תמונות ממעשי טבח של דאעש. רצח נורא”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, ארגוני הפשיעה חרירי, טבעש, נעימי, וחלק מאנשי משפחת מערוף לקחו אחריות על הרצח בהודעה שהופצה.

במשטרה אומרים, כי ארגון הפשע אבו לטיף נחלש ברחוב – ובפשע אין ואקום. לכן, מיד יתפסו את המקום ארגוני פשיעה אחרים שחברו לקואליציות. מדובר ברצח בסגנון דאעש שמטרתו אחת – “מסר לכל מי שיזדהה עם אבו לטיף שיקח בחשבון מה עלול לקרות לו”.

בהודעה נכתב: “כבר הזהרנו אתכם שוב ושוב לנתק את קשריכם עם הסרטן של אבו לטיף! מעשיכם חוזרים ישר אליכם בכפר הטוב מע’אר כשהאדם המתקרא רביע עראידה. כולכם צפיתם בימים האחרונים באיומים מעמוד הטיקטוק שלו כלפי כל מתנגדי משפחת אבו לטיף – הוא מצא את מותו וראשו נערף כדי שישמש לקח בעבור כל מי שאינו לומד לקח. הוא קיבל את המגיע לו וצפו למעשים כבירים יותר בעתיד בעזרת אללה”.

מפרטי חקירה ראשוניים עולה, כי הרצח בוצע בתחום מחוז צפון. חלק מהגופה נמצא ליד בוסמת טבעון ועל פי החשד, חלק שני נמצא קרוב למע’אר באזור כלא צלמון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות