כתב אישום נגד חרדי: פרץ והשחית פאות בשווי חצי מיליון בגלל צניעות

אישום נגד חרדי, תושב ירושלים בן 43, שפרץ לבית עסק לפאות בבירה והסב נזק בשווי מאות אלפי ש"ח • ניפץ את הדלת, ריסס את הפאות בצבע, גזר מספר רב של פאות - ולאחר שביצע את זממו נמלט
חיים טוויל
ז' סיון התשפ"ד / 13.06.2024 09:47

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד חרדי, תושב ירושלים בן 43, שפרץ לבית עסק לפאות בבירה והסב נזק רב בשווי מאות אלפי ש”ח. כתב האישום, לצד בקשה למעצר עד לתום ההליכים, הוגש לאחר שנעצר בשבוע שעבר וחקירתו הסתיימה.

צוערים לשירות המדינה: במה עובדים כיום הלל וואזנר וחלי מילר?

המעצר בוצע לאחר שבתאריך 24.5 הוגשה תלונה למשטרה בעקבות התפרצות לעסק בירושלים וגרימת נזק בשווי כספי רב. מיד עם קבלת התלונה, פתחה תחנת לב הבירה במחוז ירושלים בחקירה, במטרה לזהות ולאתר את החשוד שביצע את המעשה, אשר תועד במצלמות האבטחה המותקנות במקום.

במסגרת החקירה ומגוון פעולות חקירה שבוצעו, בתאריך 6.6 נעצר הנאשם בהתפרצות והשחתת הרכוש.

מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש נגדו היום עלה, כי בתאריך 24.5 לפנות בוקר פרץ הנאשם אל בית העסק. לאחר שנכנס לתוכו, השחית הנאשם עשרות פאות, תוך ריסוסן בצבע וגזירתן של מספר רב של פאות, ולאחר שביצע את זממו נמלט מהמקום.

להערכת בעלת העסק, גרם במקום נזק כספי רב של למעלה מחצי מיליון ש”ח.

הנאשם שנעצר על ידי הבלשים, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה בירושלים. מעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות בעניינו.

בימים האחרונים חקירתו הסתיימה והיום, כאמור, הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום, לצד בקשה מבימ”ש להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

סנ”צ ליאור בן שלום, קצין החקירות והמודיעין בתחנת לב הבירה: “נאשם זה פעל ככל הנראה ממניעים אידיאולוגים שבהם הוא מאמין – האוסרים על שימוש בפאה מצד נשים חרדיות, וביצע מעשים פליליים בכך שפרץ לבית עסק והסב נזק משמעותי במקום.

“מאמצי החקירה שלנו, שהחלו מיד עם קבלת התלונה על המקרה, הניבו פרי לאחר שביצענו פעולות חקירה מגוונות במטרה לאתרו ולעצור אותו. בלשי תחנת לב הבירה עצרו את החשוד, וחוקרי התחנה הצליחו לגבש נגדו תשתית ראייתית לביצוע המעשים – מה שהוביל לכתב האישום שהוגש נגדו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות