“ליבי החסיר פעימה”: האב השכול קיבל שיחה מהמספר של בנו שנפל

סמ"ר שחר כהן הי"ד מבטח נהרג בחודש נובמבר מפגיעת פצמ"ר ברצועת עזה • אביו ארז קיבל שלשום שיחת טלפון מפתיעה מהמספר שלו, -שהועבר ללקוח אחר, למרות בקשתו לנתק את הקו
חרדים 10
ז' סיון התשפ"ד / 12.06.2024 23:15

האב השכול, ארז כהן מבטח, אביו של סמ”ר שחר כהן הי”ד מבטח שנפל מפגיעת פצמ”ר בקרב צפון רצועת עזה – קיבל שיחה מהטלפון שהיה שייך לבנו, למרות שפנה לחברת הסלולר בה היה מנוי בבקשה לנתק את הקו.

“אתמול התקשרת אליי. איזה כיף היה והאמת ממש מפתיע לראות את המספר שלך על הצג, ‘שיחה לא נענתה משחרון מתוקון’, לצערי הייתי בקבוצה ולא יכולתי לענות, היית אומר מילה? משהו כמו ‘אבא זה אני, הכל בסדר’? כשראיתי את המספר ליבי החסיר פעימה”, סיפר בפייסבוק האב, יום לאחר השיחה.

“מישהו עם הטלפון של שחר? שאלתי בקבוצת המשפחה, אבל אף אחד לא היה איתו, והוא גם היה כבוי, הבטרייה מרוקנת. והשיחה לא היתה מהוואטספ אלא מקו הטלפון הרגיל שבוטל אחרי מותך. אז התקשרתי חזרה למספר שלך, בחשש מלווה בציפייה. אולי תענה? אשמע את קולך האהוב, לא משנה כמה זה יהיה לא מציאותי.

“אבל במקום זה ענתה אשה”, סיפר בכאב האב. “הלו, היא אמרה. הלו, עניתי. ‘התקשרת אלי’ הוספתי. ‘לא, לא התקשרתי’, היא ענתה. ‘אני רואה שהתקשרת, רק שתדעי שזה מספר הטלפון של בני שנהרג”.

האב הוסיף: “המספר שלך עבר הלאה. כאילו זה מספר רגיל. זה עדיין לא מסביר את השיחה. אז אם מישהו יודע איך גורעים מספר. איך פשוט שמים בצד מספר של נפטר, אשמח לשמוע. כשחזרנו לאוטו זו התמונה שהופיעה. איזה ילד מדהים אתה. תודה על המתנות הקטנות האלה. אוהב אותך”.

בשיחה עם ynet סיפר האב: “ראיתי את המספר של הבן שלי שמת לפני שבעה חודשים. חשבתי אולי מישהו מהילדים נכנס לווטסאפ, אבל ראיתי שזו שיחה רגילה. לא כל כך ידעתי מה לעשות. חזרתי לטלפון, אמרתי נראה מי יענה לי. ענתה לי אישה שהכחישה בתוקף שחייגה אליי.

“לא האמנתי שהמספר של הבן שלי הועבר למישהו אחר. זה היה סוג של דרישת שלום”, הוסיף בכאב. “מצד שני, כמה משנה לחברת טלפון להעביר מספר? מה הקטע? אתם יודעים שהבן שלי מת. דיברתי איתם על ניתוק. זה פשוט לא מובן לי”.

כיום, אין חוק שדורש להקפיא לתקופה מסוימת קווים של נפטרים, כך שלכל חברה נהלים משלה. רוב חברות הסלולר מוכרות את הקווים שנותקו עקב פטירה הלאה, מבלי להתחשב במשפחת הנפטר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות