הזמר חנן בן ארי על הציבור החרדי: ‘מה צריך לקרות כדי שתתגייסו?’

המוזיקאי והזמר פנה אל "אחיי החרדים": "אני אוהב אתכם, מכיר ומעריך הרבה מכם באופן אישי. מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה לכם ולחינוך שלכם. באמת. אבל אנחנו חייבים אתכם" • "אז תגידו לי אתם: מה הפתרונות? מה יכול ליצור אמון?"
אבי כץ
ה' סיון התשפ"ד / 11.06.2024 13:35

המוזיקאי חנן בן ארי פנה היום (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו בפנייה ישירה אל “אחיי החרדים” – ותהה האם יש אפשרות להידברות כדי לקדם גיוס של בני הישיבות החרדיות.

“אחיי החרדים, כותב לכם בכנות ובכאב בלי מתווכים ובלי לעבור דרך פוליטיקאים ועסקנים. אני אוהב אתכם, מכיר ומעריך הרבה מכם באופן אישי. אני גם יודע שיותר ויותר חרדים מתגייסים, ורבים שלא מתגייסים כן משרתים את החברה הישראלית במגוון דרכים”, כתב בן ארי.

על רקע העובדה שעל הצבא השתלטו דעות פרוגרסיביות, הוא הוסיף: “אני גם מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה לכם ולחינוך שלכם. באמת. אבל אנחנו חייבים אתכם. זוהי אזעקת אמת.

“הדם של האחים והאחיות שלנו זועק אלינו מהאדמה. עם ישראל בצרה, ולצד הלימוד והתפילות צריך עוד עשרות אלפי חיילים שיתגייסו בשביל לא לקרוס צבאית וכלכלית”, מציין בן ארי.

בפנייתו הוא מבקש: “אני יודע שאתם אוהבי ישראל אז תגידו לי אתם: מה צריך לקרות כדי שתתגייסו למאמץ המלחמתי של עם ישראל? מה הפיתרונות? מה יכול ליצור אמון? אני לא מאמין בכפיה משום סוג, אבל האם יש בכלל עם מי ועל מה לדבר? בבקשה מכם, אנחנו זקוקים לכם”.

כתב חרדים 10 מציין, כי לא ידוע על פרסום מכתב זהה אל אלפי משתמטים חילונים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות