השר לשעבר משפד את גנץ: מציע שיתפטר וישמש כדוגמן

תא"ל (במיל') אפי איתם במתקפה על יו"ר המחנה הממלכתי: "בני גנץ זה לא אידיאולוגיה זו פסיכולוגיה. שילך הביתה - הוא לא מתאים להיות מנהיג ברגעים שבהם צריכים לקבל החלטות קשות עם מחירים" • "תמצא שדה עיסוקים אחר ויש לך נתונים לסוג של דוגמנות שבהחלט יכול להיות מבוקש"
חרדים 10
ה' סיון התשפ"ד / 11.06.2024 11:31

השר לשעבר, תא”ל (במיל’) אפי איתם, תקף בחריפות, בראיון בתוכנית ‘שבע עם שרון גל’ בערוץ 14, את יו”ר מפלגת המחנה הממלכתי בני גנץ.

כולם יתחילו לדבר עכשיו על רפורמת “הסדרי בחירה”. מה הכוונה?

“אני רוצה להגיד משהו על בני מהמקום של היכרות ארוכת שנים, היינו מפקדים כמעט במקביל בחלק גדול מהשירות שלנו. אני קצת יותר בכיר או ותיק ממנו עד שהוא נהיה רמטכ”ל: הוא, בני גנץ זה לא אידיאולוגיה זו פסיכולוגיה. אני מציע לעקוב אחרי החלטותיו בהיותו בצבא”, אמר איתם.

הוא התייחס  לאירוע המוות הטרגי של מדחת יוסף, חייל דרוזי של משמר הגבול, אשר נפצע ב’קבר יוסף’ בשכם  בתחילת האינתיפאדה השנייה ומת מאיבוד דם כשלא פונה במועד לקבלת טיפול רפואי. אותו אירוע, גרר ביקורת חריפה על צה”ל.

“תראו, מדחת יוסף דימם למוות בקבר יוסף וכל צה”ל עמד מסביב. היו היסוסים ובסוף רצו שג’יבריל יחלץ אותו – במקום שייכנס ויציל אותו. בני גנץ היה מפקד יחידת הקישור ללבנון כשצה”ל היפנה את עורפו, מעל ובגד בבני בריתנו. סגר את הגדר והשאיר אותם טרף לחיזבאללה. הוא הפעיל אותם, הוא היה המפקד שלהם, הוא הפנה אליהם עורף. בתפקיד אלוף פיקוד דרום הוא היה,  הורה שלא לרדת לגדר ובעד תפיסה חדשה ש’אם אנחנו לא רואים את האויב – אז הוא לא רואה אותנו'”.

איתם הוסיף והציע לו לפנות את מקומו ולנצל את זמנו לעיסוק אחר: “בני גנץ הוא איש תמיר, גבוה, עם עיניים כחולות נוגות, אבל הוא לא מתאים להיות מנהיג. הוא לא מתאים לרגעים שבהם צריכים לקבל החלטות קשות עם מחירים”.

הוא עקץ: “לכן אני אומר לבני, באמת מתוך ידידות ארוכת שנים, לך הביתה. תמצא לך שדה עיסוקים אחר ויש לך נתונים לסוג של דוגמנות שבהחלט יכול להיות מבוקש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות