“אמרתי לה, חולץ? הוא חי?”: אימו של אלמוג מאיר ג’אן מדברת • צפו

אורית מאיר, אימו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן שחולץ ב'מבצע ארנון', סיפרה על הלילה הראשון בו הצליחה לישון: "ישנתי לילה מלא, לראשונה זה שמונה חודשים" • "הקשר עם החטופים האחרים נתן להם המון כוח"
חרדים 10
ד' סיון התשפ"ד / 10.06.2024 16:45

אורית מאיר, אימו של אלמוג מאיר ג’אן שחולץ משבי החמאס ב’מבצע ארנון’ בשבת, מסרה היום (שני) הצהרה לתקשורת מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

היא סיפרה: “לא הפסקתי לחייך מאז שאלמוג שלי חזר אליי, ישנתי לילה מלא, לראשונה זה שמונה חודשים”.

היא הוסיפה: “אתמול, היה לי יום הולדת והחלום שלי התגשם. משאלת יום ההולדת שלי היא שכל המשפחות ירגישו כמוני. יש 120 משפחות שלא נושמות בלי האהובים שלהן שבעזה”.

על הרגע בו התבשרה כי בנה חולץ סיפרה: “הייתי בבריכה כשקיבלתי את הטלפון מהקצינה. היא אמרה ‘אורית, אלמוג השתחרר. הוא חולץ’. אמרתי לה שאני לא מבינה על מה היא מדברת. אז היא אמרה לי שוב. אמרתי לה ‘חולץ? הוא חי? הוא חי?’ היא אמרה לי: ‘הוא חי, והוא בסדר! בואי לבית החולים’. צרחתי, הייתי כל כך שמחה. כל האנשים סבבו אותי ונסענו הביתה”.

 

עוד סיפרה האם כי בנה “חווה כל מיני חוויות”, אבל מה שהחזיק את אלמוג בשבי היו שני החטופים הנוספים שהיו איתו. “הקשר שלו עם החטופים האחרים מאוד עזר לחזק את הרוח ואת התקווה ואת האמונה, הכוונה לא לאבד אמונה. החיבור נתן להם המון המון כוח וזה מה שחיזק אותם בשבי. הם לא איבדו תקווה עד שחולצו. הם כל הזמן היו בתחושה שיגיע היום הזה, שהם יחזרו הביתה.

“אני לא איבדתי תקווה לרגע”, אמרה האם בקול חנוק. “אלמוג חזק, אבל יש לו עוד דרך לעבור. הוא איבד את הזהות והחירות שלו במשך 8 חודשים. אנחנו נותנים לו את המקום להחליט כל מה שהוא רוצה, את הכוח של השליטה על עצמו, זה מאוד משמעותי. הוא מרגיש טוב והוא בריא. זה רק מראה את הדחיפות להחזיר את כולם הביתה”.

אבירם, דודו, אמר: “אלמוג הגיע לפני 48 שעות – אנחנו מאושרים. אלמוג בסך הכול בסדר. הוא עדיין בטיפולים ובדיקות. הוא במצב יותר טוב משחשבנו – וזה מחזק את התחושה שלנו הצליח, אבל ש-120 משפחות אחרות מחכות, ואנחנו מצפים שיסכימו לעסקת נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות