בחשד למרמה והפרת אמונים: להב 433 פתחה בחקירה נגד מירי רגב

בעקבות אירועים שנחשפו בכתבת תחקיר 'המקור' בערוץ 13: בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, נפתחה חקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה נגד משרד התחבורה - בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות ושיבוש מהלכי משפט
חיים טוויל ואריה ריבקינד
ד' סיון התשפ"ד / 10.06.2024 13:06

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433 פשטו הבוקר (שני) על משרד התחבורה בירושלים והחרימו מסמכים, זאת לאחר תחקיר ‘המקור’ בערוץ 13 על התנהלות המשרד.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

החקירה נגד משרד התחבורה נפתחה בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות ושיבוש מהלכי משפט.

מהמשטרה נמסר: “הבוקר הגיעו חוקרי היחידה למשרד התחבורה בירושלים, ביצעו חיפושים במקום ותפסו מסמכים. החקירה נמשכת”.

השרה מירי רגב בתגובה לחקירה שנפתחה נגדה: “יש להצטער על כך שמספר שבועות לאחר פירסום התחקיר השיקרי של דרוקר, משטרת ישראל הגיעה לחפש מסמכים שלא קיימים במשרד התחבורה. האמת היא פשוטה, מדובר בתחקיר מומצא, אין ולא היתה העדפה על רקע פוליטי. משרד התחבורה מחלק את תקציביו בהתאם למדיניות ולהחלטת גורמי המקצוע וכל טענה אחרת היא שקרית. משרד התחבורה ישתף פעולה עם החקירה כדי להוכיח עד כמה מופרכות הטענות שהעלה דרוקר בתחקיר שלו”.

בתחקיר ‘המקור’ בערוץ 13, בהגשת רביב דרוקר  נחשפו מסמכים לפיהם בלשכת שרת התחבורה מירי רגב קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת “רמזור”, על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז בליכוד.

רגב בתגובה שלחה מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים לחדשות 13 והעיתונאי רביב דרוקר, לאחר פרסום התחקיר נגדה.

רגב הכחישה במכתב את הפרסום בתחקיר: “מרשתנו אינה מכירה את הדפים שהצגתם בתוכנית”, נכתב ונטען כי מדובר במסמכים שיונתן יהוסף, עובד לשעבר בלשכה שהתראיין לתחקיר, “יצר לעצמו מטעמים בלתי ברורים ואשר לא היו מוכרים ואינם מוכרים לשרה”.

בהודעה לאחר שליחת המכתב נמסר: “כתבה שקרית, מבושלת, מסולפת ומגמתית כנגד השרה מירי רגב. במכתב שורת עובדות המוכיחות את הרשלנות, הזדון ושורת השקרים שפורסמו בכוונת מכוון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות