ראש מנהל החינוך בעיריית ירושלים ביקש מליאון לסיים את תפקידו

לאחר 3 שנים: ראש מנהל החינוך בעיריית ירושלים,  יואב (זימי) זמרן, ביקש ממשה ליאון, לסיים את תפקידו -  לאחר פתיחת שנת הלימודים הקרובה • ראש העיר: "העיר ירושלים על מוריה, הוריה ותלמידיה, מודים לך. הבאת למערכת ידע, חכמה וערכיות"
אריה ריבקינד
ד' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 22:35

ראש מנהל החינוך בעיריית ירושלים,  יואב (זימי) זמרן, ביקש מראש העיר ירושלים, משה ליאון, לסיים את תפקידו –  לאחר פתיחת שנת הלימודים הקרובה בספטמבר 2024.

כולם יתחילו לדבר עכשיו על רפורמת “הסדרי בחירה”. מה הכוונה?

לאחר 10 שנים בהנהלת מנהל החינוך, מתוכם 3 שנים כראש המנהל, ביקש זמרן לסיים את כהונתו.

במהלך השנים הללו הוביל את תחום הפדגוגיה במנהל, הקים פרויקטים ותכניות בתחומי החדשנות וביניהם את מרכזי החדשנות הפרוסים בעיר, פיתח תכניות לימודים, ביסס תוכניות בנושא הדו קיום בעיר, פיתוח מצויינות ועוד.

זימי פעל גם לקדם את מערכת החינוך במגזר החרדי באמצעות  הכנסת תכניות הכשרה רבות; פיתוח החינוך במזרח ירושלים תוך קידום תכנית הלימודים הישראלית לצד חיזוק התמיכה הרגשית.

כמו כן עסק בהרחבת תכניות ייחודיות במגזר הממלכתי והממלכתי דתי תוך אמונה כי לכל ילד מגיע לקבל את החינוך הטוב ביותר והמתאים לו ולקהילה ממנה הוא בא.

בתקופת כהונתו כראש מנהל החינוך נפתחו בתי ספר חדשים בעלי גוון ייחודי כמו בית ספר שובך, בית הספר התיכון “בעברית”, שפע צפון, בית ספר יער, אולפנת עורי וחמישה בתי ספר ייחודיים במזרח העיר.

בשנים האחרונות זימי מוביל תהליך של הפיכת בתי הספר ל”מרחבים שלמים” המנסים לראות בצורה הוליסטית את הילד הן במרחב הפורמאלי והבלתי פורמלי והן בצד הרגשי. כיום יש למעלה מ-60 בתי ספר הפועלים כך ושלוש שכונות שמובילות למהלך עמוק יותר.

כאמור, זימי יסיים את תפקידו לאחר פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

לתפקיד ראש מנהל חינוך יפורסם מכרז פומבי אליו יוכלו לגשת מועמדים מתאימים מתוך המערכת ומחוצה לה.

יואב (זימי) זימרן: “ברצוני להודות לראש העיר על הזכות שניתנה לי להוביל את המערכת הגדולה ביותר, המאתגרת ביותר והטובה מכולן, תוך אמון מלא ותמיכה לאורך כל הדרך, אני משאיר מערכת חזקה שהוכיחה את עצמה, במיוחד השנה, כעוצמתית ומגובשת ולמרות כל האתגרים הובילה את בתי הספר להישגים מדהימים. מערכת חינוך שקלטה בהצלחה רבה מעל 6000 תלמידים מפונים והמשיכה להתפתח ולבנות את עצמה לאתגרי השנים הקרובות”.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “העיר ירושלים על מוריה, הוריה ותלמידיה, מודים לך על עשור בשירות במנח’י ועוד שנים רבות של חינוך קודם לכן. הבאת למערכת ידע, חכמה וערכיות אשר השתלבו בגישתך האישית והאנושית. כולנו מאחלים לך בהצלחה בכל דרך שתבחר ובטוחים שכך יהיה.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות