דיווח: זה החדר בו הוחזקה נועה ארגמני עד שחולצה

עדי ראייה סיפרו לערוץ הסעודי 'א-שרק', כי כוח המסתערבים נכנס למחנה הפליטים בשעה הכי עמוסה - והחל כעבור שעה בחילוץ • המסתערבים הגיעו עם רכב מלא בציוד המאפיין את העקורים ברצועה, ולשאלות תושבים הם הסבירו כי נמלטו מרפיח וכעת מחפשים לשכור דירה באזור השוק
יוני גרין
ג' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 16:01

אחרי שנחשף –  לפי דיווחים ערביים – כי העיתונאי העזתי עבדאללה אל ג’מאל, כתב ברשת אל ג’זירה, שמר על החטופה נועה ארגמני לצד אביו הרופא, בתמורת לתשלום – אחר הצהרים (ראשון) הופצה ברצועת עזה  תמונת החדר בו לכאורה הוחזקה ארגמני במהלך השבי,  עד לשחרורה אתמול ב’מבצע ארנון’.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

עדי ראייה למבצע חילוץ ארבעת החטופים בשבת בבוקר סיפרו לערוץ הסעודי ‘א-שרק’, כי הפעולה החלה בכניסת כוח מסתערבים מחופש לעקורים, שנכנס למחנה הפליטים נוסייראת מכיוון פרוזדור נצרים בסביבות השעה 11 בבוקר.

המסתערבים – בהם לוחמים ולוחמות, הגיעו עם רכב מלא בציוד המאפיין את העקורים ברצועה, ולשאלות תושבים הם הסבירו כי נמלטו מרפיח וכעת מחפשים לשכור דירה באזור השוק.

 

בערוץ דווח, כי כוחות הבטחון בחרו את הרגע העמוס ביותר במחנה הפליטים, וכל המבצע לווה בהפצצות כבדות של חיל האוויר וטנקים שהגיעו לאזור.

עדי ראיה סיפרו כי המבצע החל עם הגעת משאית שחילצה את החטופים, כאשר ממשאיות נוספות באזור חיפו לוחמים על הכוח.

פעולות החילוץ ערכו קצת יותר מחצי שעה מרגע פריצת הכוחות למבנים ועד להמראת המסוקים לישראל.

זמן החילוץ כלל בין היתר הגעת רכבי חילוץ נוספים לאחר שמשאית ובה שלושה מהחטופים נתקעה בעקבות בעיה בגיר.

לוחמי הצנחנים שפעלו לא הרחק מהזירה הוקפצו לסייע ובעזרת חיפוי של הפצצות מהאוויר הצליחו הכוחות להתגבר על התקלה הטכנית במשאית – ולחלץ את החטופים.

נוסייראת לאחר שכוחות הביטחון עזבו עם החטופים. צילום: Khaled Ali/Flash90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות