שאלה מטומטמת של מגישת BBC: הזהרתם את העזתים לפני החילוץ?

רשת BBC הבריטית, שרשמה כמה 'הישגים' אנטישמיים מאז טבח שמחת תורה, רשמה הבוקר הזה עוד הישג מטופש, כאשר מגישה שאלה את דובר צה"ל לתקשורת הזרה לשעבר מדוע הישראלים לא הזהירו את מחבלי חמאס, שהם בדרך למבצע חילוץ • מה ענה לה?
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 13:50

שערורייה נוספת מבית רשת BBC הבריטית: המבצע ההירואי של צה”ל לשחרור ארבעת החטופים מעסיק כלי תקשורת רבים בעולם, ולא חלף הרבה זמן עד שנרשמה השערורייה הראשונה.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

בריאיון שנערך הבוקר (ראשון) בערוץ הבריטי עם דובר צה”ל לתקשורת הזרה לשעבר, שאלה המגישה את סא”ל במיל’ יהונתן קונריקוס אם ישראל “טרחה” להזהיר את האזרחים באזור בו חולצו החטופים.

“נראה שמספר ההרוגים בפעולה היה גדול, ויש דיווחים גם על נשים וילדים שנהרגו. האם הייתה אזהרה לאזרחים לפני התקיפה?”, שאלה המגישה את הדובר הישראלי –  שנותר פעור פה.

הוא השיב לה: “אנחנו כמובן לא יכולים לצפות מישראל לשלוח אזהרות בזמן פשיטה שנועדה לשחרר חטופים. אם נעשה זאת, אז הטרוריסטים ירצחו את החטופים וזה יחסל את מטרת המבצע.

“אני מסכים איתך שאנחנו לא יודעים אם כלל האזרחים שנהרגו היו בהכרח קשורים ישירות להחזקת חטופים ישראלים בעזה במשך 8 חודשים”.

הוא  הוסיף: “כמו שראינו ברפיח, ישראלים הוחזקו על ידי פלסטינים אזרחים, מחבלי חמאס שמרו גם כן, אבל בשורה התחתונה, החטופים הישראלים הוחזקו על ידי אזרחים. למה הם עשו את זה? למה הם שיתפו פעולה עם החמאס?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות