בקשתה נענתה: ליאורה ארגמני חיבקה את בתה שחולצה

יעקב ארגמן שהה השבת לצד מיטת אשתו בבית החולים איכילוב כשהגיעה הבשורה על שחרור בתם מידי חוטפיה • האם שחולה במחלה קשה ומטופלת מזה 3 שנים, התחננה: "אין לי הרבה זמן בעולם הזה. אולי זאת המשאלה האחרונה שלי"
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 10:44

מנכ”ל המרכז הרפואי איכילוב, פרופ’ רוני גמזו, עדכן כי נועה ארגמני “למדה על מצבה המורכב” של אמה ליאורה.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

האם שמטופלת בבית החולים מזה 3 שנים, מאושפזת ‘במצב מתקדם’ של מחלה סופנית. לאורך שמונת החודשים בהם שהתה אלמוג בידי חוטפיה, ביקשה האם לזכות ולראות את בתה בעודנה בחיים.

פרופסור גמזו סיפר כי מצבה של האם מורכב ו’אין חדות מלאה כרגע’, יחד עם זאת ציין כי השניים מתקשרות ונראה על פני האם ומבטיה כי היא מבינה שביתה שוחררה: “רואים את זה בעיניים ובשיח שהיה ביניהן, שיח מאוד בריא וסביר מאוד”.

מיד לאחר החילוץ, הגיעה נועה ארגמני לבית החולים שיבא כמו יתר החטופים. לאחר מכן הועברה לבית החולים איכילוב בכדי לאפשר את קירבתה לאמה.

דמות האם המתחננת לחזות בביתה שבה ‘הביתה’ בעודה בחיים, כיכבה בעצרת לציון חצי שנה למלחמה. בסרטון נוגע ללב אמרה: “הזמן בשבילי זה חיים ומוות. אני רוצה לראות אותה שוב, לדבר איתה שוב. אין לי הרבה זמן בעולם הזה. אולי זאת המשאלה האחרונה שלי. אני ממש מתחננת – אנא עזרו לי”.

אביה של נועה, יעקב ארגמני, חגג אמש את יום הולדתו. הוא שהה בבית החולים איכילוב לצד מיטת אשתו, כשהגיעה הידיעה על שחרור בתו מידי חוטפיה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות